Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Wie kijkt er wel eens naar deze zender

19.2°E Astra 1L 11376.50V 12 DVB-S2 8PSK 22000 2/3

hier ook veel info

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wie kijkt er wel eens naar deze zender19.2°E Astra 1L 11376.50V 12 DVB-S2 8PSK 22000 2/3hier ook veel info

Voornamelijk verdraaide waarheden en leugens. Dus niet echt info.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn buik helemaal vol van die Putin met zijn handlangers & rausdouwers daar aan de grens. :mad:

Inderdaad.

Putin should be put out.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het loont toch wel eens de moeite om te luisteren naar wat er op die zender allemaal verteld wordt en hoe de feiten er voorgesteld (of niet voorgesteld...) worden uit de mond van Amerikaanse en Britse journalisten nota bene.

Idem voor wat betreft de berichtgeving op bvb Al Jazeera mbt het conflict in Gaza en het schril contrast op een zender als i24.

aangepast door cis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dat gebeurt zo in elk land wat ik ken, dus ook Nederland: je krijgt sterk gekleurde eenzijdige berichtgeving en vindt dan uiteraard dat alles wat daarmee niet strookt propaganda is. Zo moest ik in de jaren dat ik in de VS ervaren dat wij door het hebben van een ziekenfonds systeem in hun ogen een puur communistisch land waren en nog veel meer.

 

Ik ga me hier verder niet over uiten maar kan iedereen slechts aanraden om juist met onze hobby die ons zulke unieke kansen biedt om in de huiskamer van heel veel landen te kijken en dus heel van veel verschillende meningen kennis kunnen nemen, te proberen om waar mogelijk zonder vooroordelen de mening van andeen in je op te nemen, je tijdelijk in hun schoenen te verplaatsen, en dan aan het eind jezelf af te vragen of, als je in de schoenen van die ander stond, je er ook zo over zou denken of niet.

 

Vrede is een zaak die uitsluitend is gediend als je je ook in de schoenen van degene die je als tegenstander ziet te willen verplaatsen. Niet om de mening van een ander klakkeloos over te nemen maar om beter te begrijpen waar de standpunten van de ander op gebaseerd zijn. Pas dan ben je in staat een waardevol oordeel te hebben, ongeacht over welk conflict het gaat. Met de kudde meeblaten is iets wat iedereen kan doen.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vrede is een zaak die uitsluitend is gediend als je je ook in de schoenen van degene die je als tegenstander ziet te willen verplaatsen. Niet om de mening van een ander klakkeloos over te nemen maar om beter te begrijpen waar de standpunten van de ander op gebaseerd zijn. Pas dan ben je in staat een waardevol oordeel te hebben, ongeacht over welk conflict het gaat. Met de kudde meeblaten is iets wat iedereen kan doen.

Waarbij je dan weer in je achterhoofd moet houden dat een bepaalde zender niet noodzakelijkerwijs een goede weerspiegeling is van de mening van een bevolking.

Misschien juist wel het tegenovergestelde. En dan is  "je verplaatsen en die anderen" best wel lastig.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij paulvr. En ik ben oud en hopelijk wijs genoeg om alle propaganda eruit te kunnen filteren.

Dat moet ik bij de NPO ook :)

En ik ben (ook) oud en wijs genoeg om te weten dat propaganda soms heel subtiel verstopt zit. ;)

Bij zwart-wit propaganda gaat het om grote lijnen, maar in het geval van de MH17 bijv. is het ontrafelen voorwaar geen simpele zaak.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...