Ga naar inhoud


veranderingen per 1 aug zijn bekend bij CD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Juist, Set Top Box gaat dus waarschijnlijk nu echt op zijn retour, begrijp ik. Is de satelliet met bv. Basis pakket hierna nog steeds de beste optie voor mensen in het buitengebied? Ik weet niet precies welke andere opties er ondertussen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe bedoel je? Ik heb in het setopbox pakket nu Veronica HD en RTL 8 in HD (rtl8 SD zat niet in het pakket) omdat de SD zender uit gingen. Ook dacht ik dat nu NL 1-3 in HD er bij zitten of al bij zaten. Op het moment dat CD meer SD zenders overzet naar HD en verhuist naar Astra 3, ga ik er vanuit dat ik die ook krijg op het setopbox pakket.

 

Voor de setopbox pakket gebruikers geldt wel dat ze een hd ontvanger moeten hebben en dat kan een investering zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken daar maar niet op.

Familie -en standaard pakket zijn al €3 duurder geworden met toevoeging van HD light. Daarnaast is het stb pakket nu vervallen op 2e kaarten en omgezet naar basis. Tel dit bij elkaar op, dan wordt ook het stb pakket omgezet naar basis  en vervolgens naar HD (light).

Uiteraard tegen een verhoging van het tarief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het basis abb gaat dus met 23% omhoog en de extra kaart met 200 %.

 

Ik wacht nog even af of de heer Bjorn Jeurissen van CD met een reactie komt.

 

Als het oude tarief niet meer mogelijk is, stap ik na 15 jaar CD over naar glasvezel 3 in 1 pakket voor 37 euro per maand.

De schotel gebruik ik dan alleen voor FTA zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken daar maar niet op.

Familie -en standaard pakket zijn al €3 duurder geworden met toevoeging van HD light. Daarnaast is het stb pakket nu vervallen op 2e kaarten en omgezet naar basis. Tel dit bij elkaar op, dan wordt ook het stb pakket omgezet naar basis  en vervolgens naar HD (light).

Uiteraard tegen een verhoging van het tarief.

Recume: Als ik een HD ontvanger heb en een gewoon basis pakket van SD en een oranje kaart kan ik na 1 november geen zenders meer ontvangen Zeg ik het zo goed ?

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recume: Als ik een HD ontvanger heb en een gewoon basis pakket van SD en een oranje kaart kan ik na 1 november geen zenders meer ontvangen Zeg ik het zo goed ?

 

Ja en nee.

 

Ja is: dan heb je je abo zelf voor 1 nov opgezegd en heb je geen zenders meer.

 

Nee is: het basis pakket gaat vanzelf over in een basis HD light pakket per 1 nov voor 3 euro meer.

 

Dus zeg je het abo niet op dan blijf je gewoon kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga een wijselijk besluit nemen en niets veranderen. Lijkt me hopeloos ingewikkeld bij cd's. Als je dan telenetcentra of belgacomcentra binnen wipt is dat ongeregeld. Kunnen ze van de Belgen ook eens iets leren haha.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, mits je een abonnement hebt. (eventueel op je hoofdkaart, dit laatste onder voorbehoud).

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan nog beter het weer voorspellen voor 1 november als deze vraag beantwoorde.

 

Feit is, dat RTL8 en Veronica al afgeschakeld zijn en alleen nog in HD te ontvangen zijn.

Eens zullen ook de andere SD zenders de doorgifte staken maar wanneer dat zal zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scheef financiering?

Dat Ned1-3 in alle pakketten zitten wil niet zeggen dat een provider alle pakketten met eenzelfde bedrag ophoogt. Pakketten waar je liever afscheid van neemt kun je bijvoorbeeld heel veel duurder maken, terwijl andere pakketten gelijk blijven in prijs. Daarnaast kun je verhogingen ook vertraagd doorvoeren. Bijvoorbeeld eerst een paar HD zenders gratis geven zodat klanten een HD ontvanger en duo lnb regelen waarna je meer SD zenders kunt afschakelen en alsnog de prijs omhoog kan.

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recume: Als ik een HD ontvanger heb en een gewoon basis pakket van SD en een oranje kaart kan ik na 1 november geen zenders meer ontvangen Zeg ik het zo goed ?

duske,

 

U vraagt terecht, hetgeen duidelijk maakt dat de uitleg niet eenduidig is.

(het verward en is ambivalent eerste/ tweede / derde kaart en welk pakket)

De uitleg moet door derden gegeven worden.

Waarom niet door CanalDIGITAAL zelf?

 

ja juist belachelijk.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...