Ga naar inhoud


hoe zit dat met netflix bij jullie en andere landen met login pasw e.a.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

diverse mensen,hebben mij al uitleg gevraagd over netflix die in september start in belgie.

Ik denk,dat er niet zoveel verschillen zijn,daarom,probeer ik mijn vragen hier te stellen.

één van mijn kameraden heeft een smart tv een samsung die via wifi is verbonden.

Kan men een samsung app downloaden voor netflix op een smart samsung tv?

Die tv is verbonden,via wifi,zal dit voldoende zijn,voor full hd of als ze het aanbieden voor 3D films?

Of zal hij toch een of andere extra compatibele player moeten kopen,waar netflix op draait.

Hoe zit dit met abonnementen.Kan men een login en wachtwoord (als het zo gaat) op diverse plaatsen gebruiken,of heeft men diverse formule's,waar men aan acount sharing kan doen,of is dit betalen per app?

Niet dat het allemaal gratis moet zijn,maar bij bepaalde diensten,kan men tegen een bepaalde meerprijs account sharing doen,waar je bvb het account op 3 verschillende plaatsen mag gebruiken.

Een link,hoe het allemaal in elkaar zit mag ook.

Wie kan mij een beetje op weg helpen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Eigenlijk snap ik je niet zo goed... Het lijkt af en toe wel of je gewoon iets zoekt omwille van het zoeken... Heeft helemaal niets met satelliet tv te maken. Laat je maten dat eens lekker zelf uitzoeken met Netflix zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Heeft helemaal niets met satelliet tv te maken. 

Daarom lijkt het me gepast bij off topic,waar heel wat vragen voorbij gaan,wat geheel niet met sat tv te maken heeft.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

diverse mensen,hebben mij al uitleg gevraagd over netflix die in september start in belgie.

Ik denk,dat er niet zoveel verschillen zijn,daarom,probeer ik mijn vragen hier te stellen.

Wie kan mij een beetje op weg helpen?

alles betreffende de "netflix" is te lezen in het internet www

waarom ze nu jou specifiek komen vragen is mij een raadsel.

 

 

NetFlix

Kijk tv-series en films, altijd en overal

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een maandje gratis gehad, en daarna direct weer opgezegd.

 

Heeft geen enkele toegevoegde waarde, veelal (te) oude films.

 

Je kan dan beter voor een ditistv box gaan, die kan je ten alle tijden in het buitenland gebruiken zonder gedonder met je IP. En op termijn ben je ook goedkoper uit, aangezien het een

1 malige aanschaf is.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

5. DIT is TV! kan niet aan haar aanbieding worden gehouden indien de klant had behoren te begrijpen dat de aanbieding, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of verschrijving bevatte.

 

als je zo iets leest van ditistv en haar algemene bepalingen dan zakt je onderbroek ook af, tegelijk met je broek en je woordenboek

 

 

Artikel 14 Copyright Beleid

1. De inhoud van de website mag slechts worden overgenomen wanneer DIT is TV! hier schriftelijke toestemming voor heeft gegeven. Indien geen schriftelijke toestemming is verleend, pleegt men een strafbaar feit.

2. Wanneer er sprake is van copyright schending behoudt DIT is TV! het recht om een bedrag van duizend euro per pagina, per week in rekening te brengen totdat de overtreder de overtreding staakt.

ja ja :D

 

gillen....

 

Worden overgenomen.... per pagina

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook over gelezen,die box is duur,en niet meer dan een iets uitgebreide raspberry met xbmc er op.

Met een android stick,met xbmc,kan je bijna net hetzelfde doen.

Over de rest zal ik maar zwijgen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

 

Kan men een samsung app downloaden voor netflix op een smart samsung tv?

 

Vandaag deze "App" gedownload op de Samsung Smart TV.  Deze is dus reeds beschikbaar voor België.

Nu nog wachten op een mailtje van Netflix om mij aan te melden met een paswoord.

Zou begin september zijn , duimen maar.... We kunnen altijd een maand gratis proberen. ;)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou voor eind september zijn,volgens iminds.Op de app store van iphone is die nog niet te vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal denk ik.In belgie,heb je momenteel 1 provider voor recente films.bij bc,TVV en snow,heb je dit niet.Nu hopelijk netflix,met concurrentie komt,gaan zij dit niet verdragen.Want nu betaal je voor recente films 24,95€ (exclusief basispakket e.a.) en bij netflix,kan dit voor een richtprijs,die ik krijg voor 8,99€.Als je een even goed aanbod krijgt,is bij bepaalde mensen rap de keuze gemaakt.

en TN,duld blijkbaar geen concurrentie,en hoopt zo misschien netflix af te schrikken als laatste schampschot.

Nu enkel hopen,zoals ik las,dat Europa voor neutraliteit is voor het internet,zij belgie onmiddellijk op de vingers tikken,als zij dergelijke toelaten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi,

er waren 3 onofficieel data's gegeven.

Helaas was het de 15de niet,alsook de 16de niet.

Er is nu een andere onofficieel data van 19 september.

Ben benieuwd,of weet iemand iets meer?

post-40019-0-43691000-1410902072_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...