Ga naar inhoud


ET9500 boot niet meer


Unetwork

Aanbevolen berichten

Ja precies er zit geen zenderlijst in, je komt gewoon in een menu als je hem opstart.

Ik zal eerst eens gaan scannen voor zenders. 

Als ik er nu echt niet uit kom ga ik wel even terug.

Ik kon er voor 10 euro OpenPLI standaard op laten zetten, maarja, eigenwijs... :)

 

Edit:

 

Maar waarom blijft de hele tijd booting in mijn display staan?

aangepast door Tuup
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Pedro Newbie

Sow Sow wat een gedoe allemaal...

Ik heb vandaag ook een ET9500 gekocht en dacht dat ik er zelf wel OpenPLI op kon zetten...... :cry:  (ik moet wel eerlijk zijn dat ik een beetje een noob ben wat dit betreft  :D )

Naja, ik zal jullie even vertellen wat ik allemaal heb gedaan.

 

Na het uitpakken, de box aangesloten op de TV (alleen stroom en via HDMI).

Toen via de site waar ik hem heb gekocht de software gedownload en uitgepakt.

Een mapje genaamd ET9x00 met de volgende bestanden:

-Backupsuite

-image version

-kernel.bin

-noforce

-rootfs.bin

 

Daarna gewoon de standaard dingen gedaan (formateren van usb op FAT32, uitzetten via knop, usb erin aanzetten, dan booten zoals hij op het display zegt)

.........MAAR DAN........

 

Gewoon een kwartier lang booting en voor de rest helemaal niks.

Ik kan ook gewoon dingen in het menu doen, terwijl je normaal zou zeggen tijdens het booten zou hij vergrendeld moeten zijn ofzoiets.

 

Iemand een idee?

 

Alvast bedankt

Heeft de box wel geflasht? Heb je daar iets van gezien in het venstertje op je receiver?

De image is een backup van een compleet ingerichte machine neem ik aan omdat ze daarvoor de BackupSuite gebruikt hebben. Je antenne kabels zijn wel al geïnstalleerd en je CD kaart erin (met de chip naar boven als ik mij niet vergis voor de ET9500)?

Wat gebeurt er als je op Channel + drukt en dan de blauwe knop, krijg je dan een lijstje te zien.

En als de kabel aangesloten is staan de instelleningen dan goed via Menu -> Instellingen -> Zenders zoeken -> Tuner configuratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens bedankt, het is gelukt.

Het probleem zat hem vooral in het begin met die melding op het display "booting".

Deze zorgde bij mij voor wat verwarring. Ik heb nu openpli 4 erop en inderdaad na het flashen sprong hij gewoon naar de 1e zender van de lijst.

Nogmaals bedankt en een fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

De volgende keer je vragen a.u.b. In een eigen (nieuw) topic stellen en niet zomaar in het topic van iemand anders plaasen!

 

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...