Ga naar inhoud


zere poot


tritium

Aanbevolen berichten

hoi satters,

 

Ik heb 2 jaar geleden een zware balk op mijn voet laten vallen, hoeklijn 80 van 3meter, precies achter de stale neus op dat grote gewricht van de grote teen,

 

echter was er toen een reorganisatie aan de gang bij ons, dus heb ik mij niet ziek durven melden, liep wel een paar weken wat moeilijk, maar het ging steeds beter, ben ook niet naar de dokter gegaan.

 

nu ben ik 2 jaar verder en begin ik serieus last te krijgen, als ik op mijn blote voeten loop, hoor ik soms geknak,

 

mijn vraag is nu, zou het kunnen dat i toch gebroken is geweest/en of nog steeds is.

 

natuurlijk moet ik naar de huisarts ermee, maar die is op vakantie tot 8 augustus, en zijn vervanger is er alleen voor spoed eisende hulp, aangezien ik hiermee al meer dan 2 jaar rondloop weet ik niet waar ik moet aankloppen.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het nog steeds knakt is opnieuw breken niet nodig.

Waarschijnlijk kom je met twee latjes en stukje touw al een heel eind.

Tweede oplossing zou kunnen zijn om die balk nogmaals op je teen laten vallen, maar dit maal zonder dat je schoenen aan hebt, dan houdt het geknak ook op.

Wel goed mikken uiteraard.

Zonder gekheid, ga naar een arts.

Iedere arts die op vakantie is heeft een vervanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is verbazingwekkend, wat voor kwaliteiten je sat4all toedicht.

Mij is bekend, dat er ten minste een veearts actief is op dit forum, maar of je daarmee verder komt? (alhoewel, zere "poot"?!).

Ik zeg, ga naar een dokter.

 

Sat4all heeft zijn grenzen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Lol moet je hier nog op atwoorden !!!!

Geen idee.... als ik jouw berichten af en toe lees denk ik wel eens hetzelfde :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tritium,

 

Meer van het zelfde ga zeker even naar de vervanger. (de opm alleen voor spoedeisende hulp slaat op de groep die ongeveer 1 a  2 x per week bij huisarts zit bij gebrek aan vrienden/familie/hond/parkiet tegen wie ze aan kunnen praten).

 

trouwens zie bij de adv hieronder nu een adv voor privatescan.nl (diagnose klachten, direct uitslag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi s

 

nu ben ik 2 jaar verder en begin ik serieus last te krijgen, als ik op mijn blote voeten loop, hoor ik soms geknak,

Kom op zeg watje

effe doorbijten :grin:  .

 

Extreem vervelend is het zonder directe bewijzen en / of getuigen nu iets te regelen voor je, behalve dan gewoon naar de huisarts gaan en je te laten door verwijzen naar een voetoloog... met een beetje scanner in z'n praktijk. (dus het ziekenhuis)

 

Oude lichamelijke klachten kunnen erger worden als je ze blijft negeren. Niet meer lopen is ook geen optie.

ciao

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn vriendenkring zeggen ze dan "amputeren net boven de knie". Ja ja, een slechte grap ik weet het.

 

Verder sluit ik me aan bij de rest, als de sodemieter naar de dokter!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even naar de dokter met dat je flinke klachten aan je voet hebt.

Als hij vraagt hoe het komt dan weet jij dat toch ook niet.

Wel kun je opgeven dat je 2 jaar geleden een keer een balk op je voet hebt gehad maar dat je daar niet zoveel last van hebt gehad.

Waarschijnlijk zal hij je eerst doorsturen naar een fysiotherapeut die vaak meer verstand heeft van botten en spieren dan de dokter zelf en als die denkt dat er iets niet klopt ga je naar het ziekenhuis of de röntgenbus om een foto te laten maken.

 

Maar ik zou er zeker niet langer mee wachten misschien komt het wel van heel iets anders en door er mee door te lopen maak je iets anders kapot.

 

Soms heb je ook een ziektekosten verzekering waarbij je rechtstreeks naar de fysio mag enkun je de dokter gewoon overslaan.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...