Ga naar inhoud


Nieuws, ik word er boos van


bigtwin

Aanbevolen berichten


HIer in Spanje krijg je niet eens nieuws meer daar zit het gehele nieuws uur al dagenlang vol met enkel politiek gezwam en voetbal en de rest bestaat gewoonweg niet.

 

Maar je kunt het nieuws toch ook lezen? op Fok.nl of Nu.nl dan kun je de onderwerpen die je wilt lezen openen en die je boos maken gewoon dicht laten.

 

En Kees het merendeel van de mensen zijn al te ver heen en weten niet eens wat schaamte is, laat staan dat ze spijt hebben van hun daden. Je kunt er enkel zelf nog het beste van proberen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je kunt het nieuws toch ook lezen? op Fok.nl of Nu.nl dan kun je de onderwerpen die je wilt lezen openen en die je boos maken gewoon dicht laten.

Niet kijken of niet lezen betekend niet dat het nieuws er dan ook niet meer is.

Wat veel mensen boos maakt is dat dit soort nieuws überhaupt bestaat.

 

Dan maken we ons hier druk om mensenrechten, zijn er dieren activisten, milieu activisten en zijn er zelfs die er tijd voor hebben om zich druk te kunnen maken over zwarte pieten.

Kijk je dan om je heen wat er gebeurd dan is dat toch wel een reden om boos te worden.

Een Volkert die blijkbaar de wet beter kent dan justitie

Een Rusland en de omgeving daar wat zich gewoon nergens aan stoort en zelfs het fatsoen niet heeft om te voorkomen dat overleden mensen daar op het land liggen weg te rotten.

Hamas en consorten die al sinds de vorige eeuw met Israël overhoop liggen.

enz.

 

Dan maken we ons druk om verliezen die mogelijk ontstaan door opgelegde sancties en moet je beklag hebben met bedrijven die daar zo nodig geld moeten verdienen aan het schorremorrie in die omgeving.

 

Ik denk dat er dan ook een goede reden is om boos te zijn op de huidige gang van zaken.

 

Een Volkert, maar ook ander koelbloedige moordenaars, hadden bij mij geen enkel recht en terugkeer in de samenleving? Hoezo een moordenaar terug in de samenleving?

En ik weet het zal heel moeilijk zijn om je onderzoekers daar naar toe te sturen en mogelijk verwond of erger raken maar ze gingen wel en iedere separatist die in zij Opeltje, Fiatje of Lada hun ook maar 1 strobreed in de weg zou leggen kwam oog in oog te staan met onze F16's, Nighthawk's en wat al niet meer om even heel duidelijk te maken dat zoiets niet door ons gepikt wordt.

 

Maar nee, alles moet in overleg om het niet te laten escaleren, economische belangen en veel meer van dat geneuzel in de hoop dat het allemaal goed komt ipv. te realiseren dat daar gewoon heel andere normen en waarden gelden en veelal alleen het recht van de sterkste geldt en ben je dat niet dan heb je ook niets in te brengen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt beter gewoon geen nieuws meer bekijken...

soms weet ik niet eens wat gaande is, het helpt me ook niet verder

en vergeleken met 100 jaar geleden waren de mensen net zo onwetend en gelukkig zonder nieuws

 

of er een tsounami of aardbeving was geweest

of er een hele volkstam uitgemoord was

of er een serie moordenaar in Chicago rondliep

dat hoorde en las je allemaal niet

je was druk met je eigen leven.

 

men wist het is warm vandaag, morgen gaat de zon ook weer op en de oogst dit jaar is minder dan vorig jaar

volgende week is kermis in het dorp

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Domheid en onwetendheid wordt (af) gestraft, dat is altijd al zo geweest en zal niet veranderen.

Dat dit nu door iemand gebeurd die niet zo goed meer ligt in de samenleving is zuur, maar leg de schuld daar waar hij hoort.!

 

Dat het rampgebied niet bereikt kan worden geeft aan dat de drang blijkbaar niet hoog genoeg is om het doel te bereiken.

Men laat liever de plaatselijke autoriteiten de problemen oplossen.

Doe je niets dan kan je ook niets verkeert doen zal de achterliggende gedachte zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lang geen nieuws meer dat wij te zien krijgen, het is manipulatie en desinformatie op grote schaal.

Nieuws is  “wij bepalen wat u morgen zal denken”  blijven herhalen tot iedereen de leugen als waarheid aan neemt.

Wat maakt men ons wijs over dat Europa, het waanzinnige uitbreiden ervan, de Euro en de bankencrisis.

Het zal wel een doel hebben maar of wij er beter van worden is zeer twijfelachtig, en die informatie komt er  ook nooit.  

 

Hetzelfde met de multikul , dat wordt er dagelijks in gelepeld, want zo stellen ze van bovenhand af, zo’n multiculturele samenleving is goed voor iedereen.

In België beweerden ze enkele jaren geleden zelfs dat immigranten voor onze pensioenen gingen zorgen.

Al die immigranten zouden wel werk vinden, dat er ondertussen duizenden Belgen met een goed diploma op zak zonder job zaten, was men even uit het oog verloren.

Ondertussen beseffen we zo stilaan dat de immigranten er zijn voor een hoger doel, niks te pensioenen.

 

Als we het nieuws mogen geloven gaan we een mooie toekomst tegemoet, we hebben nu een paar probleempjes  zoals koopkracht vermindering, banken waarvoor wij nog opdraaien, hoge werkloosheid, Polen en ander Oostblokkers die hier ons werk komen afsnoepen aan dumplonen.  

Af en toe een moord en een inbraakje of 300 per dag,  maar dat lossen ze straks wel op na een uitgebreide lunch.

Hoe men dat wil doen, komen we nooit te weten want, morgen is er alweer een succes verhaal van een of ander politieker.

 

Ondertussen glijd de maatschappij verder af, wij stonden er bij en keken ernaar, want in het nieuws is ons verteld dat alles oké is.

We zouden met zijn allen beter het TV toestel links laten liggen, want dat ding maakt ons tam en ongevoelig voor bestaande problemen.

We zouden ons beter wat meer bekommeren om onze straat, onze buren en niet vergeten de toekomst voor onze kinderen.

Het is broodnodig.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...