Ga naar inhoud


NPO wil snelle overstap naar DVB-T2


Aanbevolen berichten


  • Moderator

En ze hebben allemaal satelliet coverage omdat buiten de grote steden internet als weerstation gebruikt kan worden.

Bij goed weer heb je 1 Mbits/sec, wanneer het regent 100 kbits/sec.

 

Je ontvanger moet overigens wel op datzelfde internet aangesloten zijn, en wanneer de netspanning uitvalt, op het platteland minstens 1 x per week, duurt het 10 minuten voordat alles weer is opgestart.

 

Snel internet is in grote delen van Europa nog niet vanzelfsprekend.

Satelliet is echt in zo een geval het enige alternatief.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het hangt er en beetje van af hoever je van de centrale zit.

Een dorp verder staat de centrale, lengte kabel rond de 6 kilometer, meer zit er niet in.

In grote delen van Duitsland is de situatie net zo, in Duitsland heb ik 1,5 Mbit/sec, mijn modem traint in op 4,5 Mbit maar toch wordt de verbinding geknepen.

 

TV kijken is dan toch echt alleen mogelijk vi DVB-T of satelliet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vind het wel handig om onderweg even snel naar plaatselijke zenders te kunnen kijken via een klein antenne spriet op de caravan. Alleen in het buitenland moet je voor de nederlandse zenders een schotel en en een canal digitaal abonnement hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...