Ga naar inhoud


iphone 3gs kan niet meer opladen


Aanbevolen berichten

het was mijn oude telefoon (inmiddels een tijd in gebruik door mijn dochter maar wil niet meer opladen.

de laadaansluiting aan de onderkant van de telefoon nagekeken , en geconstateerd dat er pennetjes krom en/of afgebroken zijn.

 

dochter in verdriet om haar gegevens.

met itunes verbinden kan nu ook niet meer

 

de telefoon heb ik nu volledig uitgeschakeld , huidige acculading 50%

 

de gegevens die ze graag terug wil:

-foto's  - die zou ik kunnen doormailen

-whatsapp  - hoe zou dat werken ? alles kwijt af of staat het op centrale server

-apps?

-contacten/tel adresboek

-muziek (minder belangrijk)

 

wie heeft er tips

 

en nee de volgende telefoon word nooit meer een iphone

zo'n dichtgetimmerd rotding

 

(word een android phone)

 

wie heeft er een oplossing

me vr gr

marco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor €40 kun je hem in Den Haag gewoon laten maken. Nieuwe Dock-connector. Overigens zijn de foto's normaal via de icloud beschikbaar als ze die synchronisatie heeft aanstaan.. Is bijna standaard op de iPhone. Inloggen met haar AppleID op de PC en ze heeft die foto's tenminste terug... WhatsApp berichten? What the fuck? Die bewaar je toch niet... Foto's van WhatsApp vrienden/vriendinnen vraagt ze gewoon opnieuw...

 

Voor de rest is het afzeiken van de Apple een beetje vreemd, ze heeft hem zelf gesloopt (net als mijn dochter) die Dock connector is best stevig. Als je de lader sloopt van een Android phone heb je hetzelfde probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf een iphone 4 van bijna 5 jaar oud en is nog als nieuw

maar mijn kleindochter heeft dito hetzefde probleem als de hierboven beschreven

die ken je een stalen telefoon geven  maar ze krijgt hem kapot hoor

welke je haar ook in de handen geeft , geloof me ze heeft hem binnen een paar maanden naar de haaien

volgens mij op een jaar of 4 tijd nu heeft ze er al meer als 20 gehad en alle merken maar ze krijgt ze kapot

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het ergste is nog dat hun telefoon 'hun alles' is. Hun hele leven wordt erdoor geleid.. Mijn dochter valt zeker in de 3% telefoonverslaafden groep. Ondanks dat is iedere 3 maanden de telefoon aan barrels, totaal geen respect voor.. Zonder telefoon wordt ze echt helemaal gek (steelt de onze om te kunnen SMS-en). Moeders gek en koopt maar weer een nieuwe.. Pappa laaiend, maar die is er toch niet overdag dus koopt ze hem als pappa het niet weet... Totdat de afrekening komt..

 

Excuus van dochterlief: " Dan moet je me maar een nieuwe geven". Belooft iedere keer plechtig dat ze voorzichtiger zal zijn.. Mooi niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

indd de hele dag zitten ze met dat ding in hun handen

zelfs naar het toilet moet ie mee

s'morgens worden ze wakker met de tel nog in hun handen

 helaas zijn ze nu kleiner geworden ze moesten eigenlijk de eerste mobiele bakken nog hebben dat waren kisten van 5 kilo

met nog een zware hoorn erop dan sleepte ze  dat ding wel niet meer mee.. lol

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dochters van het type;

"wat hun ogen zien, maken hun handen stuk" . . . :)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...