Ga naar inhoud


logilink vg0002a gebruiken op vu duo pli4.0


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik wil eens experimenteren,en mijn logilink vg0002a dvb-t stick aansluiten op de vu duo met pli 4.0.

Uit eerdere berichten,begrijp ik,dat je de chipset moet opzoeken,en dat zou een RTL 2832U chipset zijn.

Dus zou ik de driver in pli moeten installeren voor die chipset,en de ontvanger herstarten,en dan zou er een extra tuner aanwezig zijn,in tunerconfiguratie,en zou ik daar zenders kunnen zoeken.

Maar is er een mogelijkheid om deze te gebruiken,als die niet in de lijst van pli 4.0 staat? een externe tar.gz file of zoiets?

Wie heeft tips.Deze namiddag zal ik het proberen en mijn verloop hier weergeven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben vannacht bezig geweest om mijn dvb-t stick te installeren,en helaas,de driver was niet beschikbaar via het download panel van pli 4.0.

Ik heb dan wel een linux driver gevonden,met de extensie tar.gz.

Die kan je wel installeren,via dcc,maar die geeft aan:"box niet ondersteund".

Is er een andere gemakkelijke manier om die te installeren?

Waarschijnlijk via telnet,maar ik weet niet hoe er aan beginnen.

Wie kan mij helpen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik keer nog eens terug,naar dit topic.Ik kan via dvb-t de vrt ontvangen,via mijn tv,en een ex teletenne ontvanger.

Helaas is de opname functie bewust onmogelijk gemaakt op de teletenne ontvanger,waardoor ik niet kan opnemen,en mijn oudere plasma tv,ondersteund dit ook niet.

Daarom dacht ik de vu te verbinden met een dvb-t stick,zie bovenstaande berichten,maar het wil niet lukken.

Is er niemand,die mij een beetje op weg kan helpen,om die dvb-t stick werkende te krijgen op mijn vu duo met pli 4.0?

Want ik wens geen onding van een corder te huren bij de kabelaar voor 8,95 €/maand,om op te nemen van die ene zender,en evenmin,betaal ik voor net gemist,omdat het soms wel en soms niet beschikbaar is.

Ik heb wel bhaalu,maar zou liever zelf de opname's maken,d.m.v.mijn vu duo.

Mijn dank is groot,voor degene die een tip geven in de richting om mijn dvb-t stick werkende te krijgen op mijn vu duo.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

kijk eens of je kan uitvinden welke sticks er wel door pli worden ondersteund en koop er zo eentje? Die stickies kosten bijna niets meer, en dat lijkt me een handigere oplossing dan zelf met kernel modules in de weer gaan. Een keer een update en dan is het weer stuk.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...