Ga naar inhoud


Hoe DM500 via service port met PC verbinden?


faqtsbe

Aanbevolen berichten


Ga even naar de homepage van Dream Multimedia. Staat daar stap voor stap uitgelegd... Je moet eerst een virtuele COM poort installeren. Software staat op de homepage van Dream Multimedia....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal mijn vraag niet goed gesteld hebben vrees ik. Mijn vraag gaat over de hardware:

 

Hoe verbind je die DM500hd service port met een USB PC. Met een gewone Micro USB Kabel? 

==>>


Visiosat 13e - 19.2e - 23.5e - 28.2e


2xDM500 / DM800se / VUplus Solo 2


Open PLi 3, 4 en VTi 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad gewoon een USB kabel (niet Micro, maar Mini, maar dat bedoelde je denk ik ook). Zodra ingeplugd zal hij naar drivers gaan zoeken voor de USB naar Serial adapter, drivers kun je hier downloaden.

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/firmware/dm500hd/CP210x_VCP_Win_XP_S2K3_Vista_7.zip

 

Na het installeren zul je een COM-poort erbij hebben, that's it. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst de driver installeren en dan pas de verbinding maken tussen dm500HD en pc.

De computer maakt dan een virtuele com poort aan,dat je moet instellen in dream up.Dan de procedure volgen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...