Ga naar inhoud


denson ds 300-hd welke kaart en module heb ik nodig


math

Aanbevolen berichten

welke kaart en module heb ik nodig om zenders te bekijken heb altijd maar alleen free to air gekeken en ben ziggo abonnee tot oktober opgezegt daarom wil ik overgaan op canal digital wie kan mij de weg wijzen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo'n canal digitaal card kan je misschien beter op marktplaats kopen. Overschrijf formulier invullen met de andere partij en klaar.

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De genoemde ontvanger is Canal Digitaal gecertificeerd en daarom heb je een CI-module met oranje SECA3 smartkaart nodig.

Je kunt daarvoor de originele Canal Digitaal CI-module (met de wereldbol) maar ook andere CI-modules zijn mogelijk.

Persoonlijk zou ik voor de originele CI-module gaan want dat is het meest veilige, zeker voor iemand die de Linux ontvangers niet tot zijn hobby heeft verheven.

Let op!!! Mocht je naar FOX Sports willen kijken dan heb je de CI-module van Canal Digitaal nodig met het witte etiket.

 

Voor wat betreft de oranje SECA3 smartkaart, die kun je ook 2e hands kopen, stukken voordeliger maar ook de originele CI-module is daar vast wel te koop.

Vraag m.b.t. de overname van de smartkaart wel een door de eigenaar ingevuld en ondertekend overnameformulier.

 

Hierna moet je uiteraard ook nog een abonnement naar keuze bij Canal Digitaal afsluiten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat betreft die module, ik zou toch voor die nieuwste module gaan (3,5 versie) ook al kijk je niet naar fox sports 2. Is meer zekerheid voor de toekomst ;)

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, daar tik je zo 50 euro voor af. Ik gebruik hem in mijn niet gecertificeerde LG tv en het werkt goed. Ik had er een beter gevoel bij dan de oude versie.

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

De witte CanalDigitaal CI werkt in goedgekeurde decoders in het algemeen beter. 

Garantie voor de toekomst valt echter niet te geven, CanalDigitaal is nog al wispelturig met haar goed gekeurde gecertificeerde apparatuur. 

Vandaag denk je dat je goed zit en morgen kan het zomaar anders zijn, daar is geen pijl op te trekken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat anders is is dat ik geen fastscan heb. Ik moet de zenders zelf ordenen. Daarintegen kan ik wel veel satellieten programmeren via het diseqc 2.1 protocol, en dat werkt super met de emp 8/1 switch. Boven dien ondersteund de LG wel ci+

aangepast door vfan1979

LG47LB561V+ CDS CI+ 3.5 + EMP 8/1

SAB Titan 1 HD + EMP 4/1

SAB Titan 3 Combo HD + maximum 4/1

Wavefield T90 9, 13,5 19,2 23,5 28,2 oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...