Ga naar inhoud


Settopbox pakket geen NPO HD zenders meer?


rolandroland

Aanbevolen berichten


  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En Jurgen, als je daar nou niet op zou reageren, dan blijf je tenminste on topic en vermijd je een langere onnodige discusie.

 

Om weer on topic te komen, ik krijg van CD gisteren een brief, met een bevestiging van behoud basis-pakket.

 

Hartelijk dank dat u gekozen heeft om bij Canaldigitaal te blijven!

 

Zoals telefonisch met u besproken, wordt uw abonnement op het Basis-pakket verlengd met een periode van 24 maanden.

de reguliere abonnementskosten voor het Basis-pakket blijven gehandhaafd.

 

1. ik heb nooit om een verlenging gevraagd

2. wat zijn nu die reguliere abonnementskosten 12.95 of 15.95.

 

Ik heb al een brief klaar liggen, dat ik nooit telefonische om een verlenging heb gevraagd van 24 maanden, waarom zou ik, ik ben al lid.

 

Wel ga ik CD een voorstel doen alles ongewijzigd te laten, dus het basis- pakket voor 12.95 en 0 maanden.

 

Cd is echt verkeerd bezig, om na een opzeg brief, waar ze schrijven, hierbij bevestigen wij uw opzegging, en wordt mijn abonnemet per 29/08/14 volledig beeindigd, om daarna met een brief te komen, bevestiging behoud Basis-pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is knokken om abonnementen te behouden, dus probeert CanalDigitaal maar wat onder het motto, niet geschoten is altijd mis.

Beloftes van afwijkende abonnement vormen en prijzen, dit is te gek voor woorden, geeft aan dat men met de handen in het haar zit en niemand bij CanalDigitaal weet blijkbaar een oplossing.

De leegloop bij CanalDigitaal van klanten die niet afhankelijk zijn van de monopolist CanalDigitaal is al een tijdje aan de gang en dit is nu in een stroomversnelling gekomen.

Paniek alom dus, en niet alleen bij CanalDigitaal, klanten weten ook niet waar ze aan toe zijn door de tegenstrijdige en verwarrende communicatie van CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de investeerders hun geld er uit hebben zal de nadruk vermoedelijk verschuiven van sec het aantal abonnees (hoe hoger hoe waardevoller voor verkoop)  naar rentabiliteit per abonnee (dividend). Abonnementen waar weinig tot niets aan te verdienen valt worden dan geschrapt en de nadruk verschuift naar triple play.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt het gedeeltelijk.

Dure abonnement vormen zijn zeker aantrekkelijk voor CanalDigitaal, maar elke euro aan inkomsten is er één.

Het systeem is er toch, de bedrijfskosten worden niet hoger of lager dus een klant die alleen een goedkoop abonnement wil af gaan stoten gaat ten koste van de omzet en dat werkt negatief voor de winst ontwikkeling van een bedrijf.

Vandaar ook dat het fantasie  pakket BasisHD light spontaan in het leven is geroepen, alleen om abonnees  te behouden.

CanalDigitaal gaat er terecht van uit dat vele kleintjes een grote maken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou er gebeuren als de NPO eens gaat doen wat deze in mijn ogen moet doen: publieke zenders in HD gratis verspreiden via een "eigen" transponder op een satelliet?

 

Hoeveel binnenlandse CD abonnees blijven er dan nog over?

 

Buiten NL wonende Nederlanders in ieder geval lijkt me, ook wel die met een verondersteld IQ van boven de 80.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ik weet dat jij een glazen bol hebt, altijd handig trouwens, kijk dan even wat de reguliere prijs voor het Basis-pakket is?

 

Ik kom daar niet echt uit, voor 1 aug was de prijs voor het Basis-pakket 12.95 euro en na 1 aug 15.95 euro.

 

Kan ik er zeker van zijn dat ik de komende 24 maanden weer 12.95 euro ga betalen? Zie post 33

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om zeker te weten of jij CD kunt houden aan het contract dat je men hen sloot (en dus de volle looptijd daarvan nog steeds maandelijks € 12,95 mag blijven betalen) zou horen te blijken uit hun algemene voorwaarden. Maar die ga ik nu niet nalezen. 

Mocht je er zelf niet uitkomen, print ze dan uit en ga naar een Juridisch Loket (tel. 0900-8020) voor een eerste gratis advies. Mijn eigen glazen bol is op dit moment in de wasserij zodat ik er niet in kan kijken.

 

Omdat CD toch denkt dat het alles kan doen wat haar uitkomt zal deze je op een gegeven moment afsluiten als je niet betaalt wat ze wil. CD heeft in ieder geval het eerste woord. Dan moet je daar met een advocaat (daarheen kan dat Loket je ook verwijzen) tegen in geweer komen, bijv. via een kort geding als briefjes niet helpen. Dat kost je tenminste € 146 aan eigen bijdrage. Maar het is uiteraard voor het goede doel en principes kosten nu eenmaal geld.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

vincent1971 schrijft:

"Persoonlijk denk ik dat de aanwas van nieuwe klanten bij CD stokt. Er zijn nu goede alternatieven voor handen."

 

Jij hebt zeker nog steeds niet in de gaten dat het merendeel van de CanalDigitaal klanten in het buitenland woont. Daar heb je geen alternatieven.

 

@Sprietje: Dat zou best kunnen. Ik ben namelijk ook zo iemand die gewoon (in DL) NL1,2,3 in SD via 19.2 wil kijken. Ook zou ik best darvoor willen betalen. De rest van de zender mogen zij houden, daar heb ik geen behoefte an. Kijken via satelliet i.d.d. de enige optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kijk regelmatig naar de commercielen dus is mijn iq <80...

 

weer wat geleerd :-)

 

Een koe is een dier maar niet ieder dier is een koe.

Als je naar een programma kijkt dat voor kinderen bedoeld is maakt dat je nog niet tot kind.

Als je naar een programma dat voor simpele zielen gemaakt wordt kijkt ben je nog geen simpele ziel.

 

Gewoon een kwestie van iets logischer nadenken.

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar een kinderprogramma kijkt, en je kijkt er maar lang genoeg naar, wordt je vanzelf weer kind.

 

gewoon een kwestie van iets langer nadenken. :D:P

 

En kijk je naar een programma voor simple zielen, met je hoge ig, dan ben je een stomme koe.

 

Dus ieder dier kan toch een stomme koe zijn. ;)

 

Off topic zijn we nu wel.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten daar gewoon stoppen met abonnementpakketjes!

 

Volledige vrijheid: als ik 1 zender wens af te nemen betaal ik alleen voor dat kanaal. En per 5 extra zenders wordt het goedkoper, ik noem maar wat. Kan iedereen precies dat afnemen wat ze willen.

En driet aan Den Haag dat elke provider een mix van 30 zenders moet aanbieden: *IK* betaal, dus *IK* bepaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...