Ga naar inhoud


Editie 20 - Gigablue HD Quad Plus


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Helemaal exacte wetenschap is dat uiteraard niet, maar als er in een product normale DIL elco's in zitten van bijvoorbeeld het Japanse merk Rubicon, mag je we wel vanuit gaan dat die 2 tot 3 x zo lang meegaan als een willekeurig goedkoop chinees merk, een enkele uitzondering mogelijk daargelaten.

 

Bijna alle receivers gaan tegenwoordig wel 1 tot meerdere jaren na de garantieperiode defect. Of men dat opzettelijk doet laat ik in het midden.

 

De enige receiver die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb die gemaakt is om niet kapot te gaan is de DM8000, maar dan ook weer alleen het mainboard. De voeding zelf was van hele goede kwaliteit, maar niet zo uitzonderlijk goed als het mainboard.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Beheerder

Dat zijn dus zoals in de review vermeldt:

 

- OpenATV

- OpenMIPS

- OpenRSi

 

en nog een paar andere images:

 

- OpenHDF

- OpenVIX

- HDMU

 

Maar ik deel je mening. Bovendien zeggen al die images nog steeds helemaal niets over de kwaliteit van de drivers, Zonder nieuwe en betere drivers heb je nog niets aan aan massaal aanbod aan images. Aangezien zich bij Pli niemand geroepen voelt om daar iets zinvols over te zeggen en de 'fabrikant' zelf niet op email reageert (maar de drivers ook vast en zeker niet zelf maakt) is dat allemaal een raadsel.

 

Ik ben en blijft daar ook sceptisch over. Wat dat betreft lijkt een ander 'vaag' merk dat wel allemaal iets beter voor elkaar te hebben (xtrend).

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michael , een uitgebreide test en alles is belicht, fan zou geplaatst kunnen worden en ook n aanpassing naar , grotere sata . vind de achterkant er wat patserig uitzien en de witte nooit aanschaffen ivm de verschillen in kleur.

Wel goed uitgebreid onder de loep genomen en voor deze prijs vast n ontvanger die de markt wel vind.

 

Bedankt 

Groet Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...