Ga naar inhoud


Oscam gevoelig voor storingen in het sat signaal of waar zoek ik mijn probleem?


Aanbevolen berichten

Hi,

nu heb ik een originele kaart,betaal netjes zoals het hoort voor mijn content  :) .

Nu uren hier al te hebben gelezen,dat oscam beter en veiliger is dan cccam,ben ik hier gaan lezen,en met behulp van medeleden,geconfigureerd en werkend gekregen ;) .

Vandaag was ik ziek,tot in de avond.Ik had gisteren 3 opname's geprogrammeerd,om op te nemen.

Helaas,ben ik tot de conclusie gekomen,dat ik 3 opname's heb met zwart beeld  :angry:  :( .

Na het herstarten van de oscam,deed die het weer,maar ja,de opname's,mag ze deleten.

Maar nu heb ik een vraag.Deze voormiddag heb ik het hard horen regenen,terwijl ik korte tijd wakker was,er is een dakvenster zo goed als boven mijn bed.Op het lawaai afgaande,denk ik dat er zich misschien onderbrekingen gedaan hebben in het signaal,of dat er een onbruikbaar signaal was,en dus ook geen beeld.
Is het mogelijk,als er dergelijke storingen zich voortdoen,oscam er dan gewoon mee ophoudt,en ondanks dat het signaal weer goed is na deze bui,oscam zijn werk niet meer doet? :confused:

Of moet ik het op andere plaatsen gaan zoeken?

Mocht ik weten waar een log file staat,dan zou ik hem openen,en een deel waar het misloopt hier plaatsen.

Ik hoop,dat dit niet de gewoonte is,dat oscam er zich mee ophoudt,en dat ik meer zwarte opname's heb dan met beeld.Of zal ik toch noodgedwongen moeten terugkeren naar het onveiliger cccam?? :confused:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet niet welke versie oscam je draait, maar er is een serie binaries geweest waarmee is geexperimenteerd met de functie/werking keepalive. Valt je signaal weg dan komt oscam niet "terug" bij die betreffende versies.

Bij binaries hoger dan svn 9800 (weet het niet precies meer) komt dit niet meer voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van de feed gehaald van pli 4.0,maar via links hier,heb ik een ander bin voor de oscam gedwonload.die noemt,oeps die staat op ander computer,en heb ik nog niet overgezet naar de nas,dus zal moeten kijken als ik bezig ben op andere pc.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...