Ga naar inhoud


kan verplaats modus niet activeren


Gast peterp

Aanbevolen berichten

ik heb hem ongeveer twee jaar geleden gekocht van 1 van onze moderators en die zei ik kan mij dat niet permiteren dan ga ik de hele sat4all over hij heeft hem werkend laten zien en toen stond er een open pli op later heb ik via een kennis van een vriend van mij er een enigma 2 er op leten zetten ,maar die jongen heeft een verkeers ongeluk gehad en ligt op het kerkhof dus ik heb niks om op terug te vallen nu ik dit probleem heb,maar ik zal vanmiddag als ik weer thuis ben eens even kijken op het opstart schem (is wel klein hoor)

OK Peterp, Als je in de buurt van Nijmegen woont dan wil ik je wel helpen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

waarom zou het aan de image liggen zoals ik al vertelde heb ik dit probleem eens eerder gehad en loste na een tijdje vanzelf weer op

jammer genoeg woon ik in het zuiden van het land, er staat tijdens het opstarten geen 2.01 o.i.d er staat boot#84 en dan iets anders maar het is een zo verdomd klein scherm en voordat je kan lezen wat er staat is het weer weg,ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar omdat het zo klein is lukt dat niet,ik heb voorlopig een oplossing gemaakt door alle kanalen die in het boeket astra 3a staan op te schrijven en dan te verwijderen en dan van de hoofdlijst er weer in te zetten op volgorde die ik wou hebben en dat werkt 

dus voorlopig ben ik er uit.Ik heb aan mijn broer gevraagd wat hij er op heeft staan maar die heeft een 500 met een open pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...