Ga naar inhoud


Vu+ Solo 2 inzetten als media speler


sauvangsjo

Aanbevolen berichten

idd Openpli 4.0

 

maar die pluginbrowser heb ik uiteraard wel, en ik vind er genoeg plugins, maar hbbtv staat er echt niet tussen???  ook niet iets wat er op lijkt?  

 

ff heel stom hoor maar ik ga dus  plugin browser -> software beheer -> beheer applicaties,   en daar vind ik een hele lijst plugins....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

idd Openpli 4.0

 

maar die pluginbrowser heb ik uiteraard wel, en ik vind er genoeg plugins, maar hbbtv staat er echt niet tussen???  ook niet iets wat er op lijkt?  

 

ff heel stom hoor maar ik ga dus  plugin browser -> software beheer -> beheer applicaties,   en daar vind ik een hele lijst plugins....

Probeer eens via:

Menu -> Applicaties -> Groene knop/Downloaden -> Extensions -> hbbtv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je schrijft in bericht #11 dat je al enkele plugins geprobeerd heeft dus ging ik er vanuit dat jij wel wist hoe je de verschillende plugins in beeld (gedownload) moet krijgen.

 

Overigens is er geen 'andere' manier via het menu want wat jij bedoelde met Software Beheer heeft te maken met updates.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, je schrijft in bericht #11 dat je al enkele plugins geprobeerd heeft dus ging ik er vanuit dat jij wel wist hoe je de verschillende plugins in beeld (gedownload) moet krijgen.

 

Overigens is er geen 'andere' manier via het menu want wat jij bedoelde met Software Beheer heeft te maken met updates.

 

Die had ik idd wel geprobeerd, maar allemaal gedownload en in de /tmp map gezet ;)   of ze stonden onder   ->  software beheer -> beheer applicaties  -> software catalogus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...