Ga naar inhoud


Is er iemand die voor mij iets in Duitsland kan/wil kopen ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Voor een laptop zoek ik een onderdeel. Ik kom terecht op ***geen-reclame***.de Op deze site staat het onderdeel, echter de verkoper verzend NIET naar het buitenland.

 

Ik zoek iemand met een Duits adres die het artikel voor mij wil kopen en daarna wil doorsturen naar mij.

 

Uiteraard volgt er vooraf EERST betaling van mij aan diegene die me zou willen helpen. Deze moet wel zin hebben om na ontvangst het pakketje voor verzending naar mij even naar het postkantoor te lopen....

 

Het artikel kom ik in Nederland niet tegen.

 

Ik hoor het graag.

 

Groet Ronald

 

PS

Voor een eventuele verdere uitwerking zouden we gebruik kunnen maken van PM/email.

Link naar reactie
Delen op andere sites


:D

was natuurlijk maar een geintje,

 

ken je de pakket afhaaldienst rembours

de meeste bezorgers en afhalers leveren deze service tegenwoordig

je betaald vooraf aan de service verlener en de verkoper in het buitenland krijgt zijn pegels direct bij overdracht van de waar.

dus als de verkoper cash wil is dat de oplossing

is de verkoper niet genegen met het buitenland zaken te doen, moet je het eigenlijk ook niet willen proberen (want daar kan wat anders achter steken)

 

ciao ciao ;)

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 x een email verzonden aan de verkoper, 1 x in het Engels en 1 x in (gebrekkig) Duits, echter geen reactie.

De reacties op ***geen-reclame*** OVER de verkoper zijn allemaal zeer lovend.

Ik denk dat ze "gewoon" niet reageren op buitenlandse email.

 

In de voorwaarden van zijn winkel (dus niet ***geen-reclame***) staat geen verzending buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het onderdeel vermeld wil ik ook wel eens voor je zoeken.Ik bestel die dingen meestal vanuit UK.En soms moet je meerdere mails versturen.Vergeet niet dat het ook verlof priode is en de verkoper mss weg is.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe ook vrij veel zaken met Duitse groothandels maar daar staat ook vaak bij dat er alleen geleverd wordt in Duitsland en niet naar het buitenland.

Vooral als je spullen van Braun en Bosch hebt dan zijn die in Duitsland veel goedkoper maar worden niet naar Nederland verstuurd. Gelukkig heb ik een kennis net over de grens wonen waar ik dan alles kan laten bezorgen en op een blauwe Bosch scheelt dat dan toch vaak 50 op een simpele accu boor tot 200 euro op een complete set met boorhamer.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vermeld waarover het gaat kunnen we ook nog helpen met zoeken...

 

Maar, je hebt in Duitsland ook vaak de optie om naar een afhaalpunt te laten verzenden... zoals Hermes punten, of bij een sigarenboer oid... 

Ik bestel vrijwel alles in duitsland om de hoge BTW en mede daardoor hogere prijzen in NL te vermijden... en je moet inderdaad soms wel even zoeken, want levering naar het buitenland is bij veel bedrijven niet altijd vanzelfsprekend.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de frontbezel gevonden heb op een veilingsite via iemand die hem wel naar het buitenland verstuurt...

De link heb je per pm ivm de reklame restricties op het forum.

 

Misschien dat hij de topcase ook wel heeft... er staat dat hij een "Autorisierter Servicepartner" van Fujitsu is.... dus ik zou dat ook gelijk eens vragen...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde van een kameraad dat je tegenwoordig iets via DHL kunt regelen, je betaald DHL, krijg je een soort ticket en dan kun je het bij een DHL kantoor naar keuze afhalen. Als verzendadres geef je dan dat DHL kantoor op.

Wist ik ook niet, was wel handig geweest tijdje terug met de technisat rotor + LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...