Ga naar inhoud


Settopbox pakket: geen radio2, 3FM en radio4 meer?


a33

Aanbevolen berichten

Beste forumgenoten,

 

Gisteren, na een nieuwe scan, vond ik de Nederlandse radiozenders op de 23,5, maar......

Radio 2, 3FM en Radio 4 blijken gecodeerd te zijn, en met mijn settopbox-kaart niet open te gaan. De andere zenders (radio 1, 5, classic FM, etc) blijken geen probleem te hebben.

 

Dit was ik in alle discussies over de veranderingen na 1/8/2014 nog niet tegengekomen.

 

Klopt het wel?

In de (verouderde, niet geactualiseerde) zenderlijst van CD zelf staat dat radio 2 en 4 en 3FM vanaf het STD-NL pakket (dat nu ter ziele is) open zouden gaan. Dan zou dat toch minstens moeten gelden voor het settopbox-pakket, lijkt me?

 

Hebben er meer mensen met het settopboxpakket dit probleem?

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Helaas is klaarblijkelijk niet elk kaartje gelijk.

 

Je kan er een telefoontje aan wagen, misschien constateert de klantendienst dat je kaartje wel vrij geschakeld moet worden.

Op welke gronden zo een beslissing genomen wordt is vooraf niet te voorspellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kom tot de ontdekking, dat deze radiozenders nu op 23oost zijn gecodeerd in Seca3 (op 19 oost was het nog gewoon in Seca2), terwijl ik nog een Seca2-kaartje heb.

 

Moet waarschijnlijk toch eens gaan denken aan omwisselen.....

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...