Ga naar inhoud


Geen Tele5 meer


Kilroy

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

 

Sinds een week of 2 kunnen wij geen Tele5 meer ontvangen. Een Facebook sessie met het webcare team van canal digitaal kwam niet verder dan geen storingen, en ook DMAX zit dicht op de frequentie van TELE5 en loop uw installatie na. Wij hebben onze installatie nagelopen de ontvangst in het algemeen is er op vooruit gegaan maar TELE5 nee die is nog steeds op zwart net als DMAX overigens. Ook een twitterberichtje naar TELE5 gaf aan dat er geen storingen waren. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben of dat iemand iets meer weet?? 

 

Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En dus niet zo verwonderlijk want ze maken geen onderdeel uit van Canal Digitaal. Het zijn gewoon FTA zenders op de Astra 1.. Ik zou zeggen: Download de kanalenlijst van de website van Canal Digitaal en probeer ze even handmatig te scannen.. Waarschijnlijk ontvang je ze dan wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier werken zowel Tele 5 als DMax prima.

 

Denk er wel om dat je de SD versies neemt, de HD versies zijn gecodeerd, en je hebt een HD+ smartcard nodig...

Dat zou het probleem 'kunnen' zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog nooit van de zender Tele5 gehoord bij Canal Digital evenmin als van DMAX... Op welke frequentie zouden die moeten zitten dan??

Beste Allemaal,

 

Sinds een week of 2 kunnen wij geen Tele5 meer ontvangen. Een Facebook sessie met het webcare team van canal digitaal kwam niet verder dan geen storingen, en ook DMAX zit dicht op de frequentie van TELE5 en loop uw installatie na. Wij hebben onze installatie nagelopen de ontvangst in het algemeen is er op vooruit gegaan maar TELE5 nee die is nog steeds op zwart net als DMAX overigens. Ook een twitterberichtje naar TELE5 gaf aan dat er geen storingen waren. Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die dit probleem hebben of dat iemand iets meer weet?? 

 

Alvast bedankt

 

er staat ook nooit beschreven dat het bij CD zou te zien zijn.....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de informatie maar handmatig instellen, ik weet niet of dat dat gaat met de M7 settopbox van CD. Ook als ik kijk naar de instellingen die er nu instaan komt dat overeen met wat het moet zijn dus lijkt dat op het 1ste gezicht niet het probleem te zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan telefoneer je toch met zo een settopbox van de club M7 toch ook hun eigen support ?

(dat is lullig maar wel je eerste aanloop adres)

 

of je LNB en Coax Kabel aansluiting vanaf de schotel is waardeloos en/of stuk

zelf gemonteerd of is de CD monteur langs geweest?

 

ciao

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de sterkte / kwaliteit zo hard schommelt en slecht is kan ik niet bevestigen...

 

Als je de transponder met Tele5 vergelijkt met die van ORF1HD en Das Erste HD, zie ik niet zó veel verschil... (Receiver is Technisat Digicorder HD S2 Plus

 

post-39968-0-06716900-1408542009_thumb.jpg

 

post-39968-0-45686700-1408542032_thumb.jpg

 

post-39968-0-19840600-1408542058_thumb.jpg

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...