Ga naar inhoud


OpenATV vs OpenPLI


kokf

Aanbevolen berichten

Ik begrijp dat zowel OpenATV en OpenPLI prima draaien op een ET8000. En ik kan waarschijnlijk ook de standaard software draaien die met de ET8000 mee komt. Ik had tot nu toe een paar oude dreamboxen en ben handig genoeg om die software er op te krijgen.

 

Elders rond neuzend lees ik oa.

In grote lijnen is OpenATV een Pli die je veel meer mogelijkheden biedt om de zaken naar je hand te zetten. Dus wil je graag wat tweaken gebruik dan OpenATV. Liever een image dat zonder veel instellingen meteen goed werkt, dan is Open Pli je ding.

Klopt dit nog steeds, ook voor een ET8000? Ik ga proberen om naast sateliet ook fta UPC kanalen te ontvangen  (2*dvb-s en 1 DVB-c). Ik wil ook eens kijken wat HbbTV oplevert. Xtrend levert zelf een plugin daarvoor. Werkt die op OpenATV en OpenPLI. En uitzendinggemist lijkt me ook interesant (standaart en via UPC). Verder misschien nog tips om een keuze te kunnen maken. 

aangepast door kokf
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

OpenATV is een fantastische image. Uiteraard hebben alle images hun voor en nadelen, maar de nadelen van OpenATV wegen absoluut niet op tegen de vele voordelen.

 

De menustructuur is erg handig, de standaard skin helemaal super en als je de moeite neemt uitvoerig door alle instellingen te lopen, kan je echt ALLES helemaal naar eigen wens instellen.

 

Ik ben helemaal om. Ik vind OpenPli geweldig, maar OpenATV fantastisch!!!

 

Als ik weer wat tijd heb, zal ik een 'Het grote OpenATV topic' starten met tips, screenshots en algemene informatie.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb mijn ET-8000 nu een maand op OpenATV draaien en alles werkt naar wens.

 

De HbbTV functie icm. UPC heb ik nog niet kunnen testen (plug-in nog niet geïnstalleerd)maar het HbbTV icoontje gaat op de zenders NPO1 t/m NPO3 branden.

 

 

@Sjaak(k) 

In het volgende artikel staat de juist UPC de enige kabelaar is die Hbbt doorgeeft :

 

http://tweakers.net/nieuws/97714/upc-voorlopig-enige-grote-tv-aanbieder-met-hbbtv-ondersteuning.html

aangepast door jteeuw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...