Ga naar inhoud


Ondertitels hebben serieuze vertraging via decoder kabelaar belgie.


Aanbevolen berichten

Hi,

zoals ik ben,probeer ik alles uit.Ik heb naar een programma gekeken,die ondertiteling heeft voor gehoor gestoorden,en uitgetest op 2 zenders.

Dus via de ab van de decoder teletekst opgeroepen,en naar de betreffende pagina 888 geweest.

Het is gewoon sterk teleurstellend voor die mensen,want de ondertiteling,kwam een heel aantal seconden achter wat de presentator zei.Iedere keer iemand iets zie,kwam de ondertiteling via teletekst bijna 5 seconden achter.

Ik heb dat opgemerkt bij onze kabelaar,en blijkbaar konden ze daar niks aan doen.

Toch kan je op hun decoder een ondertitel taal instellen,maar blijkbaar ondersteund die firmware/decoder dit niet.Want ik lees hier echter wel over ondertiteling via dvb-s.

Maar zoiets bij de kabel bij ons werkt nog niet.Oftewel zijn de content providers niet klaar en doen ze daaromtrent niet,oftewel,is de techniek bij de kabelaar niet geschikt,of ligt het gewoon aan de firmware/hardware van de ontvanger.

Maar het moet niet leuk zijn,voor gehoorgestoorden,de ondertiteling soms meer dan 5 sec later te moeten lezen,nadat er gesproken was.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hem vluchtig door genomen,maar die bakjes,zijn echt niet zo geavanceerd,zoals onze linux ontvangers.Las ook,dat de vrt de schuld gaf aan de satellietkijkers/aanbieders,maar bij onze kabelaar loopt het ook flink mis.Dus is het verwijt van de VRT naar de verkeerde groep gestuurd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem vluchtig door genomen,maar die bakjes,zijn echt niet zo geavanceerd,zoals onze linux ontvangers.Las ook,dat de vrt de schuld gaf aan de satellietkijkers/aanbieders,maar bij onze kabelaar loopt het ook flink mis.Dus is het verwijt van de VRT naar de verkeerde groep gestuurd.

dat schrijf ik al jaren dat die op kabel ook kloote is...

dus het is niet het apparaat

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...