Onderwerp Opties
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1813817 - 14/03/2010 13:52
Hoe 2e smartcard (met Set Top-Box-Pakket 1 EUR) over te dragen?
|
Proef lidmaatschap
|
Ik kan geen informatie vinden wat te doen met een 2e op mijn naam geregistreerde smartcard.
Casus: ik ga over naar de kabel en wil mijn 2 smartcards met contract overdragen/verkopen.
Ik heb gelezen dat ik de 1e card (met basispakket + HDTV-pakket) via een smardcardovernameformulier kan overdragen naar de koper. In de toelichting op het formulier staat dat het Set Top Box-Pakket niet overdraagbaar is naar de nieuwe contractant.
Welke mogelijkheden heb ik nu m.b.t. de 2e smartcard.
Het gaat overigens bij beide kaarten om de nieuwe oranje kaart.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1813835 - 14/03/2010 14:36
Re: Hoe 2e smartcard (met Set Top-Box-Pakket 1 EUR) over te dragen?
[Re: lysvik]
|
Sat4all Freak
|
Volgens mij is het zo, als het de orange kaart kan de nieuwe eigenaar daar een nieuw pakket op zetten dmv van het invullen van een overname formulier. Ze hebben het een en ander veranderd namelijk een nieuw type kaart(zwart van kleur) die uitsluitend als tweede kaart is te gebruiken vandaar denk ik dat je weinig info kan vinden. http://www.canaldigitaal.nl/producten/extra-tv-sets.aspxGroetjes...........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1813854 - 14/03/2010 14:55
[Re: Terradon]
|
Proef lidmaatschap
|
Volgens mij is het zo, als het de orange kaart kan de nieuwe eigenaar daar een nieuw pakket op zetten dmv van het invullen van een overname formulier. Ze hebben het een en ander veranderd namelijk een nieuw type kaart(zwart van kleur) die uitsluitend als tweede kaart is te gebruiken vandaar denk ik dat je weinig info kan vinden. http://www.canaldigitaal.nl/producten/extra-tv-sets.aspxGroetjes........... Bedankt, ik had de site afgezocht maar dit niet gevonden. Dat van de tweede kaart in een andere kleur is ook nieuw voor mij. Als ik het goed begrijp zou ik de 2e card dus kunnen verkopen (oranje is nu hoofdkaart). Moet ik dan zelf mijn abonnement opzeggen en de koper opnieuw een abonnement afsluiten (met extra kosten voor registratie)? Volgens het overnameformulier kan een Set Top Boxpakket namelijk niet worden overgedragen, of klopt dat niet?
Bewerkt door lysvik (14/03/2010 15:04)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1813866 - 14/03/2010 15:13
[Re: lysvik]
|
Sat4all verslaafd
Uit: Amersfoort
|
Volgens mij kun je twee oranje seca 3 kaarten alle twee als hoofdkaart verkopen met een overname formulier. De koper kan er zelf een pakket naar keuze opzetten en moet ook registratie kosten €29,95 betalen anders blijft het natuurlijk op jou naam staan. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1813875 - 14/03/2010 15:28
[Re: aart44]
|
Proef lidmaatschap
|
Volgens mij kun je twee oranje seca 3 kaarten alle twee als hoofdkaart verkopen met een overname formulier. De koper kan er zelf een pakket naar keuze opzetten en moet ook registratie kosten €29,95 betalen anders blijft het natuurlijk op jou naam staan. Ja, ik denk het nu ook. De 2e card gewoon als losse card verkopen en dan zelf het eigen abonnement opzeggen (2e card is ook maar 1 euro per maand).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1814047 - 14/03/2010 20:46
[Re: aart44]
|
twingo
Ongeregistreerd
|
Volgens mij kun je twee oranje seca 3 kaarten alle twee als hoofdkaart verkopen met een overname formulier. De koper kan er zelf een pakket naar keuze opzetten en moet ook registratie kosten €29,95 betalen anders blijft het natuurlijk op jou naam staan. Let wel op als je 2e kaart oranje is, betaal je 29,95 registratiekosten en bij de grijze 3,95 maar op de grijze kan je ook gewoon een full pakket nemen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1814076 - 14/03/2010 22:15
[Re: Terradon]
|
twingo
Ongeregistreerd
|
Hoi twingo,
Volgens mij kan er alleen een pakket op als je al een oranje hoofdkaart op je naam hebt staan....met alleen een zwarte kaart kun je niks........
Groetjes........ Ok dan heb ik het verkeerd begrepen dacht het wel kon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23666 Leden
49 Forums
292280 Onderwerpen
1872906 Berichten
426 berichten in de afgelopen 24 uur
Max online: 1014 @ 24/02/2010 16:50
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 Geregistreerd (gerardv, Murdock, p2040, XC90, Softmatic, hvdh, kapoentje, Rog, freeguy100, Gipfo, Kimble, xeno01, sat87, minplus, arie1100, VriezeNet®, jopiesat, marco24, ikwilzoeken, amrabed, verkerkbr, bramj, de onbekende, vdsj, iasmos, blitzteam, De_Muts, satencom, Drs. IJzerbout, Sergio Conceicao, naomi, Harley, fdm, finilio, randkalf, Patman, LEO79, naitsirhc, Steve, flodder11, ronjans, Sigma, Dagoe, maniani, Antidot, boaz, GHP, Varkentjes, Zuppelan, DeBeek, vGnp, chukky2, catw, rienan, Mistrale, FrankS, adupont, Curl23, ErwinB, JanR, ArChie, Transpondertje, hafeez, HJS, GreenPolo, winwiz, Avalon560, kriebie, jacky1964, Satlook, richyk, balabo, ocram1, bccrew, yourlaur, jacksparrow, McDish, Jean-Claude, dentony, Satwolf, Koen B, pascalletje, felicasat, spongebob, don traffico, D.Quijote, Seaplane, targus, Gait33, MikeBsc, HD_freak, bavo27, EtienneM, RobbieT, Alfons Verbiest, redneck eyeball, ReneBee, lokeraar, Xady, tayram, Tisnix, daan, Mr. Webpage, ppaap, Terradon, wolverine, Henksat, albatros, arie kanarie, Ericastra),
141
Gasten en
12
Spiders online. |
|
Functies/kleurcodes:
Administrator,
Globale Moderator,
Moderator
|
|
|