Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1267014 - 07/03/2007 20:32
Re: Seca 2 kaart V7.3 Nederland te bewerken (MOSC) ?
[Re: gli]
|
woutje2
Lid
|
weg nee .........lol Daar is de verslaving te groot voor:))
Maar die eerste 3 maanden waren toen wel erg spannend , Plop en toen was er beeld....hahah Enne zonder knoppiedruk proggies he
woutje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1267015 - 07/03/2007 22:15
[Re: woutje2]
|
woutje2
Lid
|
Citaat:
Maar die eerste 3 maanden waren toen wel erg spannend , Plop en toen was er beeld....hahah Enne zonder knoppiedruk proggies he
woutje
En dit sloeg natuurlijk op de goede ouwde seca 1 tijd:))
om verwarring te verkomen
beter zo? mod;)
woutje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1267016 - 27/03/2007 12:37
[Re: -H3-]
|
JD
Sat4all Freak
Uit: Onder Eindhoven
|
Hallo,
Aangezien het weer wat stiller is omtrent dit toch zeer interessante topic, durf ik wel een vraagje te wagen .
Mede door dit topic heb ik mijn vp30 en Seca1/Seca2 kaarten uit de kast gehaald en alles nog eens aangesloten. Met MKF kan ik inderdaad via Seca1 ook deels de Seca2 kaart uitlezen en zie dezelfde informatie als door Zilverster gelogd is voor provider [00 6a], namelijk:
[00 6a] Name= CANALDIGITAAL Date= 1-1-1991 PPUA= xx xx xx xx Region= 00 PBM= xx xx xx xx xx xx xx xx PrimaryKeys= f0 ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff ff
Deze is in mijn geval door Canal Digitaal verkregen tijdens het op zwart zetten van de Seca2 kaart neem ik aan. Ik heb de kaart overigens van iemand anders gekregen die nu een groene heeft en met de zwarte na een tijdje geen beeld meer had. Ik begrijp uit het verhaal van Zilverster dat hij zelf ervoor gezorgd heeft om de kaart aan te passen, maar mijn vraag (en misschien niet terecht) is of dit middels een gecaptured ATR commando is gegaan wat hij later handmatig naar de kaart gestuurd heeft met MKF of dat er ook gekeken dient te worden naar andere progjes voor aanpassing. Heb begrepen dat er 3 programmeer nivo's zijn waarbij de ATR commando's in de laagste laag zitten en vandaar dat ik wat bij duw en daar gaat ie gekeken heb, maar de meeste progjes komen niet in aanmerking voor veder onderzoek is mijn bevinding. Dus MKF moet wel een van de tools zijn voor deze praktijk lab, maar...
Ik ben zeer benieuwd naar de reactie (hopelijk positief).
JD
Met vriendelijke groet,
JD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1486036 - 07/04/2008 09:21
[Re: RayhTec]
|
JD
Sat4all Freak
Uit: Onder Eindhoven
|
@RayhTec,
Dank voor je reactie!
Als dat kan, heb je toch een hele belangrijke (zo niet de aller belangrijkste) stap gemaakt in het aanpassen van kaart.
Iedereen die dit leest niet gelijk PM sturen AUB naar de personen die reageren! Ik zou het ook allemaal graag weten, maar het leven zit anders in elkaar en ik ben blij dat we wellicht op deze manier iets meer inzage krijgen van mogelijkheden zonder dat de technische kennis om het te realiseren vernoemd wordt!
Dus , ik ben benieuwd wat we nog meer te horen krijgen :)! Ga vanavond gelijk weer eens lezen in de verschillende documenten die ik weer enns gedownload heb evenals de diverse tools.
Nog wel een vraag, is er een algemene dump van een SECA1 kaart aangezien ik op de mijne geen Canal Digitaal provider meer heb staan (geen idee hoe het komt ) en vanwege het spelen op seca1 ter lering voor seca2, graag een zo orgineel mogelijk Seca1 kaart wil gebruiken?!?!
JD
Bewerkt door JD (07/04/2008 09:26)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1486405 - 07/04/2008 21:41
[Re: JD]
|
Didden
Nieuw hier
|
een geel zwarte c+ nl kaart welke is dit? seca 1 of seca 2
versie?
greetz
|
|
|
|