Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1494785 - 29/04/2008 14:26
Re: zijn er al mensen met Telfort internet + vast bellen (20mbps)
[Re: satje4U]
|
Outta space
Sat4all Fan
Uit: Emmen Drenthe
|
Hoi
Ik heb mijn planet internetplusbellen opgezegd. Dit moest telefonisch. Desgevraagd willen ze dit niet schriftelijk bevestigen. Ik heb gekozen voor Telfort internet en telefonie metnummer behoud. De vrouw aan de telefoon zei, dat ik nog een keer terug moest bellen als ik van Telfort alles binnen had. Klopt dit en wat is het nut daarvan?In de instructie van telfort staat hier niets over?
Satje4u
Heel veel succes met Planet. Heb begin februari (voor mijn ouders) telefonisch opgezegd, moest ook nog een keer bellen als Telfort er was. Gedaan -> niks bekend van opzegging. Kreeg toen ineens te horen dat moet schriftelijk. Heb ze maar eens op hun site gewezen en wat mij is verteld. Deze persoon zou het in orde maken. 3x raden... In totaal nu al 3x opgezegd. En ze hebben toevallig vandaag weer een rekening eraf gehaald terwijl wij ze toch echt hebben laten weten dat de automatische machtiging is ingetrokken!
En dan over het gedoe met nummerbehoud maar niet te spreken. Ze wouden mij bij planet even wijs maken dat ik daarvoor eerst terug moet naar een analoge lijn en daarna pas weer het nummer kan meenemen naar Telfort. Ik heb me zwaar moeten inhouden om de persoon niet voor alles en nog wat uittemaken maar heb hem wel glashard verteld dat hij mij nu een dikke leugen aan het vertellen is. Want hij kan mij ook niet vertellen waarom dat bij KPN ipb niet hoeft (ik heb daarvandaan mijn nummer meegenomen naar Telfort) en bij Planet je eerst naar analoog moet en dan naar voip kan.
KPN kan beter de merknaam Planet in de prullenbak gooien, als je op deze manier je klanten behandelt??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator: ozzo, Ome Merde, -= [ Appien ] =-
|
|