Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1441866 - 06/01/2008 13:08
Re: Komplete CD pakket open na blikseminslag
[Re: trust]
|
theparasol
Sat4all Core Member
Uit: Dalerpeel, Drenthe
|
Citaat:
Mij is via PM bekend dat een ander lid hier maanden lang alles open had op z'n seca kaart , zelf het TVV pakket .
Ken die verhalen ook, beslist uitzonderingen maar komt voor. Het merkwaardige aan dit verhaal is dat het op een *bestaande* kaart gebeurt is. Als ik verhaal van topic starter lees dan is de tuner kapotgeslagen en is de smartcard overgezet op de nieuwe tuner waarna alles open lag. En dat laatste wil er bij mij niet in. De beter ingewijden hier weten hoe het werkt met smartcards en codering en zoiets kan niet door blikseminslag in gang gezet zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1441869 - 06/01/2008 17:11
Re: Komplete CD pakket open na blikseminslag
[Re: René Verbiest]
|
funsat
Lid
|
Ja sorry, ik zit niet elke dag achter de pc. Je kan het geloven of niet maar het is echt geen grap en of die bliksem ermee te maken heeft kan ik zelf ook haast niet geloven. De eigenaar had tot voor de inslag alleen het settopboxpakket op zijn kaart. De ontvanger was een Philips DSX6073 en was onherstelbaar defekt. De LNB heeft het wel overleefd. De TV in de woonkamer mankeerde niets maar de TV in de slaapkamer was ook overleden en er was nog wat electonica stuk. Hij heeft weer precies dezelfde Philips ontvanger DSX6073 gekocht en nadat deze weer aangesloten was en voorzien van de bestaande kaart kwam hij erachter dat alle CD kanalen te zien waren tot op heden. Hij betaald 9.95 per maand voor 1 basispakket(heeft zijn zoon in Duitsland momenteel) en zelf dus de betreffende 1 euro kaart. Trouwens ken ik ook iemand die al bijna 10 jaar wat nu Film 1-2-3 heet kan kijken en betaald voor het settopboxpakket. Dus zelfs na de kaartwissel in 2002.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator: ozzo, Johan45, Murdock
|