Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1498399 - 08/05/2008 08:40
Re: AB9000 (deel 2)
[Re: ppaap]
|
Toxic[Q]
Beheerder
Uit: Northpark
|
Precies om dit soort opmerkingen als van bovenstaande "expert ppaap" en "sat4all hater Cobus R" te voorkomen komt die test er dus niet. Ik heb gewoon geen zin in discussies over vergelijkingen met dreamboxen en mijn zogenaamde "partijdigheid". En nee, een 800 is geen 600 die "toevallig HD kan" maar een totaal ander concept met andere hardware en andere software. Bovendien bevalt mij de DM600 en de 400 beviel mij niet. Een DM600 met HD zou ik dus geweldig vinden, zeker als er dan ook nog twee tuners in zaten, of beter nog een DM7025 met HD! De software van de 9000 is gewoon dezelfde (in mijn ogen waardeloze) software als bij de 400, geschikt gemaakt voor HD. De OSD van de 9000 wordt weergegeven in een erbarmelijk slechte resolutie. De tuner is inderdaad gevoelig, maar om nou te zeggen dat hij beter is dan anderen, durf ik niet te beweren. De tuner kan nog zo goed zijn, zoals hij er nu bij staat, zou ik hem nooit kopen. Ik vind hem bovendien net als de DM800HD erg duur voor wat je krijgt. De 800 zou ik overigens zelf ook niet kopen, maar dat terzijde. Ik wacht wel op iets dat wel in de smaak valt.
Ron
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1498418 - 08/05/2008 09:12
[Re: Toxic[Q]]
|
ppaap
Sat4all Fan
|
Nou Ron je schijnt het je wel aan te trekken , wie de schoen past trekt 'm aan , ik weet hoe het zit en vele met mij , dus dat is het laatste wat ik er over wil zeggen , het komt weer op het zelfde uit , gelijk weer op de kast , dus het klopt wel wat veel mensen er van denken hoe het hier zit .
mvrgr expert ppaap
Ps het is hopeloos als je hier een opmerking maakt over een en ander , heeft totaal geen zin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1498428 - 08/05/2008 09:38
[Re: ppaap]
|
Toxic[Q]
Beheerder
Uit: Northpark
|
Nou Ron je schijnt het je wel aan te trekken , wie de schoen past trekt 'm aan , ik weet hoe het zit en vele met mij , dus dat is het laatste wat ik er over wil zeggen , het komt weer op het zelfde uit , gelijk weer op de kast , dus het klopt wel wat veel mensen er van denken hoe het hier zit .
mvrgr expert ppaap
Ps het is hopeloos als je hier een opmerking maakt over een en ander , heeft totaal geen zin.
Jij komt alleen op dit board om heel negatief over anderen te zeiken of om (veel) spullen te koop aan te bieden. Wat doe je hier dan nog? Maar goed, ik zal mijn mening alleen nog daar verkondigen waar ze gewenst is want van jullie mag ik kennelijk niet mijn mening geven en wordt dus mijn constitutioneel recht afgenomen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1498448 - 08/05/2008 10:03
|
ppaap
Sat4all Fan
|
] Nou Ron je schijnt het je wel aan te trekken , wie de schoen past trekt 'm aan , ik weet hoe het zit en vele met mij , dus dat is het laatste wat ik er over wil zeggen , het komt weer op het zelfde uit , gelijk weer op de kast , dus het klopt wel wat veel mensen er van denken hoe het hier zit .
mvrgr expert ppaap
Ps het is hopeloos als je hier een opmerking maakt over een en ander , heeft totaal geen zin. Jij komt alleen op dit board om heel negatief over anderen te zeiken of om (veel) spullen te koop aan te bieden. Wat doe je hier dan nog? Maar goed, ik zal mijn mening alleen nog daar verkondigen waar ze gewenst is want van jullie mag ik kennelijk niet mijn mening geven en wordt dus mijn constitutioneel recht afgenomen.
Oke laten we maar stoppen een goed verstaander heeft maar een half woord nodig , je trekt er van alles bij , dat slaat nergens op.
Een normaal antwoord om een 9000 te testen kan niet ,je vergeet dat er ook genoeg mensen op dit board graag dit willen horen van een expert, maar ik weet genoeg en stoppen er mee want ik krijg het idee dat bij jou ook zo'n beetje de stoppen doorslaan .
sukses er mee .
ppaap
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1498449 - 08/05/2008 10:05
|
NINjak
Volwaardig lid
Uit: SpikeCity
|
Ron, je mening is wel gewenst (positief of negatief) maar je kan toch moeilijk ontkennen dat je van de DM-en houdt en die, mischien onbewust, zeer sterk verdedigd.
De opmerking "meer van dat het zelfde is maar dan met een HD smaak" geldt ook voor de DM-en want ook in de Ipbox-xen zit nieuwe hardware. Vandaar dat ik ook een opmerking plaats dat een DM800 dan ook HD smaakje van de DM600 is. Je hoeft ook niet bij je nieuwe ontvangers het menu te veranderen als het werk, werkt het en om bij elk model een nieuwe look te maken is gekken werk.
Dat het menu nog steeds er nog niet uit ziet met de looks en resolutie dat kan want je kan altijd een voorkeur hebben of iets anders zou willen zien en zeker als er bij een ander het wel goed geregeld is. Je kan toch gewoon je mening geven over de kwaliteit van de ontvanger, de gevoeligheid van de tuner, beeld kwaliteit, het upscalen van het SD beeld, enz.
Als in jouw ogen het grote minpunt het menu, de eigenschappen hiervan en vooral de prijs is dan kan en zal niemand overvallen. Naturllijk lezen we het met een DMM bril op maar elke reviewer heeft wel een eigen voorkeur en dat is met alles zo.
Op tv heb je ook de verschil van de ene en andere verslagevers. De een komt bij een voetbalwedstrijd van een bepaalde club bijna klaar waar een andere, bij de zelfde wedstrijd, alles de grond in zit lullen (hou me hart vast bij het EK). Gaan we het maar niet over reviewers van pc hardware hebben want die maken het soms helemaal te bond (nee, niet James).
Bewerkt door NINjak (08/05/2008 10:08)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator: Ome Merde