Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1490608 - 17/04/2008 21:16
Re: Sagem dboxII kabel
[Re: xilorp]
|
The Pope
Lid
|
Alleen met een nullmodem kabel werkt niet. Alleen met een utp kabel ook niet. Als je ze er allebei aanhangt werkt het prima. Ik gebruik om te flashen hallenberg flashing assistant. De goede com poort selecteren en gaan met die banaan.
Suc6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1490643 - 17/04/2008 21:54
Re: Sagem dboxII kabel
[Re: The Pope]
|
xilorp
Sat4all Freak
Uit: kijktoren
|
Alleen met een nullmodem kabel werkt niet. Alleen met een utp kabel ook niet. Als je ze er allebei aanhangt werkt het prima. Ik gebruik om te flashen hallenberg flashing assistant. De goede com poort selecteren en gaan met die banaan.
Suc6
Dat werkt dus bij mij niet hij wil op een of andere manier niet connecten. Ik heb hem in het netwerk gehangen die sagem maar ik heb hem ook gewoon verbonden met een utp kabel.(en een nulmodemkabel) Ik krijg geen connectie en ik krijg daar ook een melding over.(zal morgen nog ff kijken naar de precieze melding) Ik gebruik voor het connecten een laptop en een usb naar serieel kabel.....daar hang ik weer een nulmodemkabel aan. Ik heb de beschikking over een vista en een xp laptop. Ik heb trouwens mijn nokia dboxII er aan gehangen en deze wil ook niet connecten dus aan de sagem ligt het niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator: matchless, EasySat, Toxic[Q]
|
|
|