Onderwerp Opties
|
|
|
Stem op dit onderwerp
|
|
|
|
|
#1501885 - 16/05/2008 20:17
Re: Storing KPN legt (zakelijk) ADSL plat -- 13-05-2008
[Re: NINjak]
|
Checkin
Sat4all Freak
Uit: The Wild West
|
Het blijft een ballen tent  slecht bereikbaar etc .. Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken  Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger ....... Hoezo is het (nu?) een ballentent als xs4all aan deze storing zelf wenig kan doen en dus snel veranderen/oplossen. Tevens was er een storing in de telefoon centrale dus waren ze extra slecht bereikbaar. Wat ik wel vind is dat ze (providers in het algemeen) via een telefoonnummmer e een update/status kan beluisteren hoe het met de storing(en) zit. Gelukkig kost de helpdesk geen extra 0900-centen zoals bij sommige providers. Hun hebben een probleem, jij dus geen internet, bel je de de helpdesk en dan moet je nog betalen ook. Demon was ook niet alles hoor, maar dat is geen een provider, en een helpdesk tot 22:00 is leuk maar als ik hem niet nodig heb maak het mij geen reet uit. De storingen bij Demon kon je ook op hun site bekijken dus daar is geen verandering in gekomen. Oja, de openingstijden van de helpdesk Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00 Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00 Als je dan wat post check de tijden eerst nog even!
Hi NINjak
Bedankt voor je reactie, echter toch een kleine reactie van mij terug.
Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis Ik heb het hier niet over de helpdesk openingstijden 
Als je dan reageerd op mijn post, lees dan eerst nog even
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1501910 - 16/05/2008 20:53
[Re: f650gsrider]
|
Henksat
Sat4all Core Member
Uit: Wijchen
|
maar het lijkt nu redelijk stabiel te draaien.
Hier ook weer. Werd vanmiddag gebeld door de Helpdesk van xs4all, problemen zijn in onderzoek, en helemaal opgelost waren ze nog niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1502069 - 17/05/2008 09:00
[Re: Checkin]
|
Big fellow
Sat4all Core Member
Uit: 34.57S, 58.40W
|
slecht bereikbaar etc .. Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis Ze hadden beter een mail kunnen sturen waarin ......, ik ga toch niet op hun site kijken  Jammer genoeg kan ik niet meer terug naar DEMON (helpdesk t/m 22.00 uur). Tja Vroeger ....... Maandag t/m vrijdag 9.00 - 20.00 Zaterdag en zondag 12.00 - 17.00 Als je dan wat post check de tijden eerst nog even! Wat zijn dat voor openingstjden t/m 18.00 uur, ben ik net thuis Ik heb het hier niet over de helpdesk openingstijden  Als je dan reageerd op mijn post, lees dan eerst nog even OK, ik heb je post nog een keer gelezen, maar ik kan er niet achter komen waar jij dan wel aan refereert... Leg dus eens even uit waar jij dan wel aan refereert. Dit uiteraard alleen voor de mensen die het nog niet door hebben. (Iemand zoals ik en NINjak)
Ik vraag mij altijd af bij dit soort onderwerpen of mensen op exact dezelfde manier zouden reageren als het om een ander iets gaat. B.v.: Omdat de Audi TT niet helemaal jofel was in het begin (ik kan mij iets herinneren hierover), is Audi dan ook meteen een ballen tent? Als Philips een TV maakt die niet helemaal aan de verwachtingen voldoet/software bugs heeft, is het dan meteen een ballen tent? Of als Dream een satelliet ontvanger uitbrengt die niet 100% foutloos is, is het dan ook meteen een ballen tent?
Gewoon een paar voorbeelden....
XS4ALL is in mijn ogen nog steeds een van de beste, zo niet de beste, provider in Nederland. Maar net als elke andere provider is XS4ALL ook afhankelijk van derde partijen die bijvoorbeeld de netwerk verbinding vanaf de klant naar hun infrastructuur verzorgt. En als het nu precies daar fout gaat, dan kan XS4ALL daar heel weinig (tot niets) aan doen..... Maar blijkbaar zien sommige klanten dat totaal anders. Ik vraag mij daarom ook af of een provider zit te wachten op klanten die dit niet begrijpen. Als een klant die dit niet begrijpt vertrekt naar een andere provider, dan zal deze net zo hard daar weer vertrekken als er iets gebeurt... De eindconclusie voor zo'n klant, na in een paar jaar alle providers aan de beurt geweest zijn, kan alleen maar wezen dat alle providers in Nederland ballen tenten / "zeer slecht" / etc zijn.
Ik kan mensen alleen maar succes wensen met hun zoektocht naar de "perfecte" provider die nooit storingen ondervindt!
Big fellow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1502097 - 17/05/2008 10:48
[Re: Big fellow]
|
pukje
Sat4all Fan
Uit: op lokatie
|
Ik heb totaal geen klachten/opmerkingen op xs4all maar xs4all heeft niet alles in eigen hand de kpn zit er tussen en dat zijn stunteraars.
Ik geef hier een voorbeeld we hebben 22 zakelijke dsl aansluitingen bij xs4all besteld. Alles is mooi op tijd opgeleverd de monteur(s) van kpn hebben de modems enz aangesloten en zijn weggegaan met mededeling "alles werkt perfect".
Nu blijkt dat bij elke aansluiting het passwoord van het modem en het passwoord van de ppp verbinding veranderd is en de monteurs hebben de aangepaste passwoorden niet achtergelaten. Verder klopte bij geen enkel modem de vbr/vci instellingen.
De helpdesk van xs4all heb ik altijd zonder wachttijden kunnen bereiken en na door faxen van paspoort hebben ze direkt het adsl passwoorden aangepast en het modenpasswoord bleek altijd xs4all te zijn.
Mijn conclusie xs4all is top maar kpn flop
pukje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#1502109 - 17/05/2008 11:42
[Re: pukje]
|
fatfreddy
Sat4all Core Member
|
Ik zit nu al een maand te wachten opdat mijn aansluiting bij Xs4all gerealiseerd word krijg nog steeds de melding:Uw aanvraag is door XS4ALL verstuurd naar onze netwerkpartner. Luie gasten daar bij die netwerkpartner.Wat dat betreft is het nog steeds een Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen mentaliteit.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moderator: ozzo, Ome Merde, -= [ Appien ] =-
|