Haal sc-quickburner versie 3.00 op bij www.scmaster.de, als je hem al niet hebt.
Zet SC-patch.exe in de installatie map en klik erop. 
Er wordt een backup van de org.exe gemaakt.

Geen programmer check en splashscreen meer. Gebruik quickburner in de "Easy" mode.
Werkt goed en snel met je Mastera programmer.

Have fun Major/dEXtRoN