Ga naar inhoud

Schotelpark

Hier vragen over schotels, lnb's switches enz.

11788 topics in dit forum

1. probleempje met Skybox

• 1 reactie
    • 1.5k weergaven
  2. weersomstandigheden

• 7 reacties
    • 6.4k weergaven
  3. Laptop detekteert Aston103 niet!

• 5 reacties
    • 5.9k weergaven
  4. Nokia 9600 met Satscan rotor werkt niet

• 3 reacties
    • 1.7k weergaven
  5. astra hotbird

• 4 reacties
    • 2.6k weergaven
  6. groote schotel

• 3 reacties
    • 2.4k weergaven
  7. Schotel draaibaar maken

• 3 reacties
    • 6.5k weergaven
  8. pentium4 en proggers

• 2 reacties
    • 1.7k weergaven
  9. Kathrein Mobisat: zwakke ontvangst (?)

• 8 reacties
    • 10.1k weergaven
  10. Humax met stab, richten schotel

• 3 reacties
    • 1.9k weergaven
  11. diseq 1.2????

• 6 reacties
    • 3k weergaven
  12. Humax 5400 met Stab draait niet.

• 0 reacties
    • 5.2k weergaven
  13. 2e LNB Plaatsen [drama]

• 10 reacties
    • 3.4k weergaven
  14. Welke LNB opstelling

• 2 reacties
    • 1.4k weergaven
    • 5 reacties
    • 6.6k weergaven
    • Vreemd, ik heb het openimage zelf ook in het flash geheugen een aantal keer getest. Normaal gebruik ik enkel BA multiboot om te testen. Momenteel kan ik het niet meer testen, ben reeds terug naar de originele firmware in het flash geheugen en openimage in multiboot. Ik heb het zo gedaan: - bij mij stond de originele firmware op de box - daarna heb ik het openimage via netwerk webbrowser geflasht - openimage is dan gestart en daarin mijn instellingen goed gezet - heb de box een aantal keer opgestart en ondervond dat het image niet zo snel opstartte als in BA multiboot - dan via de dBackup plugin, online een flash-rescue update gedaan - de box herstart en box was weer even snle als in BA multiboot.   (misschien eerst eens met de originele firmware flashen, daarna het openimage)
    • Even een extra reactie, wanneer ik de image installeer en daarna de online flash-rescue doe dan krijg ik een groen scherm en crasht die, zie ook de ci plushelper niet staan in de box, de box maakt nog altijd melding dat de ci module niet werkt op deze ontvanger.
    • Er zijn dienstverleners, die je dynamisch ip adres voor een luttel bedrag per maand statisch maken.   Je kan ook kijken of IPV-6 een oplossing biedt. Ik heb een dubbel nat dynamisch ipv-4 adres, maar statische IPV-6 adressen
    • Vandaag niet meer gezien. Nee het waren geen ster blokjes 😉
    • Probeer het eens met Dreamset. Daar maakt Hans de lijsten mee en het progje vind ik ook nog eens lekkerder werken op een windows-machine.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.