Ga naar inhoud


Overige merken

Hier vragen over alle overige receivers


Subforums:

  1. Gigablue

    Vragen over gigablue receivers

    2.5k
    berichten
  2. Rebox

    Vragen en informatie over het merk Rebox

    14.6k
    berichten
  3. Amiko

    Hier vragen receivers van het merk Amiko

    1.7k
    berichten
  4. SAB

    Hier vragen receivers van het merk SAB

    1.8k
    berichten
  5. Mutant

    Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

    1.7k
    berichten

47507 topics in dit forum

    • 0 reacties
    • 50.5k weergaven
    • 1 reactie
    • 300 weergaven
    • 0 reacties
    • 129 weergaven
    • 0 reacties
    • 96 weergaven
    • 0 reacties
    • 90 weergaven
  1. openpli in ab pulse 4k 1 2 3

    • 41 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 129 weergaven
    • 0 reacties
    • 106 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 42 reacties
    • 4.8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Pace DVR 500 G4 1 2 3

      • Sat4all vriend
    • 30 reacties
    • 1.8k weergaven
    • Sat4all vriend

    Technisat, Technistar S6 geen geluid

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 547 weergaven
      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 586 weergaven
  2. Topfield TF4000PVR Harde schijf

    • 1 reactie
    • 199 weergaven
    • Sat4all vriend

    octagon sx 88 se

      • Sat4all vriend
    • 8 reacties
    • 723 weergaven
  3. AZBOX Premium HD Plus

    • 1 reactie
    • 297 weergaven
    • 13 reacties
    • 3.9k weergaven
    • 4 reacties
    • 364 weergaven
  4. Mutant HD51 Overleden

    • 5 reacties
    • 567 weergaven
    • 2 reacties
    • 335 weergaven
  5. ZGemma H9 Twin SE

    • 5 reacties
    • 649 weergaven


  • Berichten

    • Ik heb de foto's ff snel gemaakt, de klem er even los opgelegd. Ik zal duidelijkere foto's posten. Goed gezien.
    • Komt een Hollander bij de dokter en zegt "dokter ik weet dat ik al niet zo veel hersens heb, maar nu hebben ze me ook nog eens verteld dat er elke dag ik weet niet hoeveel hersencellen aan het afsterven zijn, dus als ik straks niet meer weet wat ik doe, 's nachts ipv. op het toilet in de koelkast sta te zeiken en elke vrouw met cupmaat C of groter aanzie als mijn vrouw kan ik dan goede nieuwe hersenen krijgen"? De dokter onderzoekt hem uitgebreid en zegt dan "ik kan me je probleem indenken", "maar in jouw geval zal het geen probleem zijn", "alleen wat voor hersens wil je"? "Nou" vraagt de Hollander "wat is er zoal" Waarop de dokter zegt "ik heb er wat van Hollanders die kosten 10.000 euro", "wat Duitse die kosten 50.000 euro", "en ik heb ook nog Belgische en die kosten 100.000 euro" "en" vraagt de Hollanders, "heb ik nog meer keuze" "natuurlijk" zegt de dokter ik heb ook nog Amerikaanse maar die zijn zeer zeldzaam en kosten 1.000.000 euro". "whoow" zegt die Hollander "wat een geld" en als rasechte Hollander vraagt hij "Heb je niet wat goedkopers"? Nou zegt de dokter "ik heb er ook nog wat in de aanbieding van Twentenaren en die kosten maar 100 euro" De Hollander denkt meteen aan een addertje onder het gras en vraagt "waarom zijn die Twentse dan zo goedkoop"? "Nou" zegt de dokter "over goede Belgische of Amerikaanse hersenen wil ik het al helemaal niet hebben", "maar wat denk je hoeveel moeite we al moeten doen om intelligente hersenen van een Hollander te vinden".
    • WAAROM IK MIJN SECRETARESSE ONTSLAGEN HEB Ik werd 's morgens gedeprimeerd wakker, omdat het mijn verjaardag was en ik dacht: “Alweer een jaartje ouder”. Nadat ik me had gewassen en geschoren ging ik richting ontbijt met de gedachte dat mijn vrouw me met een dikke kus zou feliciteren. Aan tafel zat mijn vrouw zoals gewoonlijk de krant te lezen en zei geen woord. Ik schonk me zelf een kop koffie in en dacht bij mezelf: “Ze is het vast vergeten maar zo meteen komen de kinderen en die zingen samen 'Happy Birthday' en komen met een leuk cadeautje”. Genietend van de koffie wachtte ik op de kinderen. Uiteindelijk kwamen de kinderen: “Ook niets”! Op kantoor aangekomen begroette mijn secretaresse me met een glimlach, feliciteerde me met mijn verjaardag, gaf me een zoen en haalde een kop koffie. Ik begon me al een stuk beter te voelen. Later in de morgen kwam mijn secretaresse op mijn werkkamer en zei:”Je bent jarig vandaag, zullen we samen gaan lunchen”? Met de gedachte dat ik me dan nog beter zou gaan voelen zei ik: dat is een goed idee, waarom gaan we niet naar een leuk tentje buiten de stad in plaats van de gebruikelijke Mc Donalds. Op weg terug naar kantoor zei mijn secretaresse dat het vandaag niet druk was op kantoor en ze stelde me voor om mee te gaan naar haar flatje om nog wat te drinken. Dat klonk goed, dacht ik en mijn humeur begon aardig op te klaren. Na een paar drankjes zei ze tegen mij: “Neem me niet kwalijk, ik wil even wat makkelijks aantrekken, ik ben zo weer terug”. Wauw, dacht ik, en niet alleen mijn humeur werd opgebeurd. Na een paar minuten ging haar slaapkamer open, ze kwam binnen met een grote verjaardagstaart en in haar kielzog volgden mijn vrouw en kinderen en een heleboel vrienden en familie. En ik.................. Ik zat op de bank met alleen mijn sokken nog aan😡
    • En andere providers doen dit ook niet of de nutsbedrijven, alles slaat op met de spil index dat ook verhoogd telkens. M7/canal+ volgt ook nog wel en daar zie je nog meer reclame dan programma’s op de rtl zenders en sbs.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...