Jump to content

Windows en zo...

Hier alles over het Windows OS en software


10,355 topics in this forum

    • 27 replies
    • 4.8k views
    • 25 replies
    • 1.2k views
    • 18 replies
    • 484 views
    • 14 replies
    • 326 views
    • 2 replies
    • 203 views
    • 10 replies
    • 271 views
    • 16 replies
    • 301 views
    • 14 replies
    • 316 views
    • 17 replies
    • 722 views
    • 46 replies
    • 2.2k views
    • 35 replies
    • 1.1k views
    • 15 replies
    • 1.6k views
    • 4 replies
    • 228 views
    • 24 replies
    • 1.3k views
    • 2 replies
    • 255 views
  • Posts

    • Als je de App niet kan verwijderen probeer hem dan uit te schakelen.   https://www.t-mobile.nl/blog/apps-verwijderen/  
    • Ik gebruik het menu bijna nooit. Alles wat ik vaak gebruik staat op mijn dashboard.
    • Ik denk dat ze niet meer willen dat je anoniem kijkt, niet ingelogd met je profiel bedoel ik. Mss dat je logingegevens of soort van private key kan meesturen met je playlist zodat je toch opnieuw toegang hebt. Ik vond dit , maar heb geen tijd om alles uit ge pluizen.         I think there are maybe a couple of different concepts getting mixed up for your example. DASH and HLS are streaming protocols that essentially break a video up into chunks and provide an index into the chunks in a manifest file. DASH uses '.mpd' as its manifest file type. HLS uses '.m3u' as its manifest file type. So first point is that if you are using an M3U file, it looks like you are using HLS rather than DASH. Both DASH and HLS can support encrypted tracks and they can include information in the manifest that indicates the encryption schemes being used and in some cases how to access the key. For DASH you can see an example here (from:https://dashif-documents.azurewebsites.net/Guidelines-Security/master/Guidelines-Security.html😞 <ContentProtection schemeIdUri="urn:uuid:d0ee2730-09b5-459f-8452-200e52b37567" value="FirstDRM 2.0"> <cenc:pssh>YmFzZTY0IGVuY29kZWQgY29udGVudHMgb2YgkXBzc2iSIGJveCB3aXRoIHRoaXMgU3lzdGVtSUQ=</cenc:pssh> <dashif:authzurl>https://example.com/tenants/5341/authorize</dashif:authzurl> <dashif:laurl>https://example.com/AcquireLicense</dashif:laurl> </ContentProtection> The above is a fictional DRM - for widevine, for example, you would substitute the widevine schemeIdUri. HLS DRM information looks like (from: https://tools.ietf.org/html/rfc8216😞 #EXTM3U #EXT-X-VERSION:3 #EXT-X-MEDIA-SEQUENCE:7794 #EXT-X-TARGETDURATION:15 #EXT-X-KEY:METHOD=AES-128,URI="https://priv.example.com/key.php?r=52" #EXTINF:2.833, http://media.example.com/fileSequence52-A.ts #EXTINF:15.0, http://media.example.com/fileSequence52-B.ts #EXTINF:13.333, http://media.example.com/fileSequence52-C.ts There are no absolute rules, but typically different DRM's are used on different app and devices. A rough guide: Android devices - Widevine Chrome browser on a PC or MAC - Widevine iOS device - FairPlay Safari browser - FairPlay Internet Explorer browser - PlayReady
    • Eindelijk terug in Spanje geraakt, was al 11 maand geleden. Wil mijn zenderlijst updaten maar dan moet ik eerst via Webif alles verwijderen ( via fastscan heb ik anders dubbele lijsten). Zo heb ik dat thuis in BE. en hier in ES.ook al gedaan. Vrijdag wil in Webif gaan maar vroeg gebruikersnaam en psswrd. Heb dan authentificatie uitgeschakeld en geraakte ik dan in Webif. Maar was al na middernacht en wilde dit dan zaterdag verder doen maar geraak niet meer in Webif. Krijg steeds De wachttijd voor de verbinding is verstreken Heb hier verbinding via mobiel internet.(heb 4G) en via draagbare wifi-hotspot verbinding met mijn box. Verbinding op de box is ok. Iemand een idee waarom dit nu niet meer lukt?  
    • Dat gebeurd altijd als je aan het kokkerellen bent.  Het spat al bij het bakken van een ei.  Als er wat aanbakt op een keramische kookplaat dan is het zo weer schoon. Heel hardnekkig vastgebrand vuil gaat er perfect met een scheermesje af.  De plaat blijft als nieuw. 
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.