Ga naar inhoud


Amiko

Hier vragen receivers van het merk Amiko


230 topics in dit forum

    • 5 reacties
    • 4k weergaven
  1. amiko alien dvbt2

    • 2 reacties
    • 1.4k weergaven
  2. Openatv 6.1

    • 3 reacties
    • 2.2k weergaven
  3. Officiele website Amiko

    • 4 reacties
    • 3.5k weergaven
  4. enkele vragen amiko a4k

    • 1 reactie
    • 1.6k weergaven
    • 72 reacties
    • 296.5k weergaven
    • 0 reacties
    • 996 weergaven
  5. Amiko en esetting+

    • 1 reactie
    • 1.2k weergaven
  6. teletekst

    • 4 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

    ziggo stotterend beeld

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1.5k weergaven
  7. updaten impulse sat wifi 1 2

    • 15 reacties
    • 3.4k weergaven
    • 3 reacties
    • 1.5k weergaven
    • 33 reacties
    • 9.6k weergaven
  8. automatisch starten oscam

    • 4 reacties
    • 1.6k weergaven
    • 4 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.3k weergaven
    • 9 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1.1k weergaven
  9. zenderlijst amiko A4K

    • 3 reacties
    • 6.6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1.1k weergaven


  • Berichten

    • Klopt, maar lees mijn ERRATUM  Het waren Amerikaanse films met Arabische ondertiteling.   Heb jij ze nog? Ik niet meer. Groetjes  D-box 
    • Zuinig zijn is geen verkeerd idee. Maar je moet wel in het oog houden hoeveel inspanning je moet leveren voor welke besparing. Tijd is ook van waarde, tijd die je besteedt aan een handwas kan je niet voor andere dingen gebruiken die misschien veel waardevoller zijn. En dan bedoel ik niet alleen geld.   1.000 liter water kost bij Vitens, 1,04 Euro   Wanneer je voor de afwas 5 liter water gebruikt, kost je dat 0,5 Cent. Of het opvangen van al je andere waterverbruik dan loont tegen het werk wat je eraan hebt is voor mij een vraag. Hygiëne en besmetting liggen op de loer bij het opslaan en hergebruiken van water, ik heb daar zo mijn bedenkingen.   Idem bij handwas, een wasmachine verbruikt nog minimaal water en stroom, de machine vullen en inschakelen kost mij 2 minuten. Daarna heb ik tijd voor nuttigere of aangenamere zaken. En tijd is ook geld.     Waar het in dit onderwerp oorspronkelijk om ging was dat je gekoelde lucht wilde aftappen om daarmee stroom op te wekken. Dat is technisch mogelijk, maar door alle verliezen kost je dat meer geld dan dat het oplevert. Het rendement van een Peltier element is slechts 3 procent.   De verdamper in de koelkast is meestal een meterslange buis, die als een spiraal door de hele kast achter de beplating loopt. Het  omzetten van elektriciteit in de koel compressor is ook niet verliesvrij, ook daar leg je dan geld toe.   Ik heb de indruk, dat je geen idee hebt hoe bijvoorbeeld een koelkast werkt, door je vraagstelling is er dan voor ons geen zinnig antwoord te geven waardoor er wederzijds onbegrip ontstaat.   Jouw uitdaging zou moeten zijn om eerst van de te gebruiken apparaten je het principe van de werking eigen maakt, dan besef je sneller de mogelijkheden en onmogelijkheden van je project.   We proberen iedereen en ook jou van antwoorden te voorzien, maar dan moeten we wel dezelfde taal spreken.   Tenslotte, in het internet zie je soms de meest fantastische contrapties, motoren die zichzelf aandrijven, lampen die branden met een speciaal type spoel als voeding etc., etc.,  meestal is dat clickbait.   Daar blijkt dan dat je niet ziet wat er onder de tafel aangebracht is, je wordt in het ootje genomen. Om daar nu gaten in je koelkast voor te geen maken?   Oja, de meeste koelkasten worden dichtgeschuimd, openmaken is misschien wel mogelijk, met een blikopener, maar wij noemen dat destructief onderzoek.          
    • Hoofdzakelijk waren dat MBC 2 & MBC Max & MBC Action , ook Dubai One !! MBC Persia is er nog , maar ....
    • Tjongjongejonge , een toppertje: https://www.hln.be/hasselt/onderschepte-automobilist-uit-limburg-moet-wel-degelijk-6-miljoen-euro-betalen~ae7d903f Hoe flikken ze zoiets 🤔😆
×
×
  • Nieuwe aanmaken...