Ga naar inhoud


Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Hij komt toch sowieso terug als je dat via de app ingesteld hebt? Mogen we eens een spectaculaire opname van zwembad @ceesv zien 😁
  3. Vandaag
  4. Ge kunt ook streamen bv vtmgo,vrtmax en goplay met de google chromecast. Heb ook telenet buitengegooid. En dat is allemaal gratis buiten een abo internet en die heb je al voor 35 Euro ongelimiteerd.
  5. Goede vraag ga ik even uitzoeken. PS: heb via die website een nieuwe xml aangemaakt enkel voor mijn schotel. 13/19/23/28
  6. Hangt allemaal van jezelf al wat je allemaal wenst of niet wenst... Ik heb 4G internet (Orange Flybox 4G) en betaal 28 euro/maand TV Kijk ik zo goed als gratis via Satelliet DUS het kan veel goedkoper!
  7. Hé uhm ik heb dat al jaren geleden ook voor het deel van 23,5 Oost gedaan mbt de 29900 drempel voor Knaldigetal zenders want de rest was oninteressant. dat leidt tot een scan tijd reductie van 75%. Dat heb ik in menig bericht hier op sat4all jaren geleden ook al aangetoond.
  8. Het is met veel "Pay later" constructies ook zo en er zijn er genoeg daarvan. Maar gedeeltelijke kwijtschelding van en deel van de BsGW aanslag is dus wel mogelijk. En de WOZ waarde kun je nog steeds aanvechten, zelf bij de rechter als je het principieel wilt stellen aan de rest van Nederland.
  9. Inderdaad staat bij Firefox "Cookies en websitegegevens verwijderen zodra Firefox wordt gesloten" aangevinkt. Bij "Uitzonderingen beheren" kan ik iets invullen voor sat4all. Wat is de exacte websitenaam die ik daar moet noemen? Sat4all zou de enige bij mij zijn die een uitzondering krijgt. Andere websites (behalve Saxo?) hebben dat niet nodig. Ik heb het wel een tijdje nodig gehad voor accounts.google.com maar nu niet meer.
  10. Maar niet elke Intel i7 core gaat mee met Windows 11 en qua Windows 10 erop hebben is het 2025 uit met de update pret. Voor 250 ~ a ~ 300€ heb je een heel leuke HP Elite SLICE met soundmod., i7 6700T, Windows11 PRO, CLEAN en een veelheid aan aansluitingen met bluetooth en wifi ingebouwd (hdmi displayport usb 3)
  11. Als er signaalsterkte is, dan kun je stellen dat de lnb via de coaxkabel voedingsspanning krijgt vanaf de ontvanger. Sommige ontvangers blijven zelfs wat signaalsterkte aangeven als er geen lnb op de coaxkabel is aangesloten. Daarom zeg ik altijd, als de signaalsterkte boven de 20% is, is de lnb goed aangesloten, onder de 20% is het twijfelachtig. Signaalsterkte en signaalkwaliteit hoeven zeker niet altijd hetzelfde aan te geven. Heb je bijvoorbeeld 80% signaalkwaliteit en 85% signaalsterkte en je gaat de lnb van de schotel af halen (de coaxkabel er aan laten zitten) en je steekt de lnb in je broekzak, dan is de signaalkwaliteit nul of nagenoeg nul terwijl je nog volop signaalsterkte hebt (meer dan 20%).
  12. Ik maak er geen afstudeer project van hoor. Het leek me alleen wel een vermelding waard.
  13. @Drs. IJzerbout ik heb zo'n bluetooth muis en toetsenbord waarvan Windows de batterij status van geeft in het menu bluetooth. voor de zekerheid heb ik dat ook eens laten meten met een apparaat dat iemand in de familie heeft of dat ook klopt. Dat klopt. Ik kocht afgelopen zomer een stel nieuwe Duracell voor de muis, wat bleek toen ik ze erin had gestopt? Ze waren al 50% leeg qua status aanduiding. Maar met permissie ik heb dat ook met veel andere merken gemerkt door de jaren heen. Dus Duracell heeft geen patent op lekken of reeds gedeeltelijk ontladen te zijn. De schade in de toestellen kan inderdaad desastreus zijn, dus ik haal ze er altijd uit en leg ze koel.
  14. Hij onthoud het niet omdat jou sat4all cookie blijkbaar telkens gewist wordt. Als je dat oplost krijg je geen mailtjes meer. Hoewel ik ook absoluut met je eens ben dat die cookies de pest zijn en die hadden allang verboden moeten worden. Het bestaat hoofdzakelijk om je te tracken. Een TPM is niet relevant in dit verhaal. Bovendien wil ik helemaal niet dat webservers mijn apparaten identificeren, de account gegevens is meer dan genoeg. ja maar die kunnen gestolen en kun je meteen zien dat er iemand in logt als je een mailtje krijgt, maar dan denk ik.. is niet echt jullie taak. Kijk dat de bank dit soort controles doet oke, maar 1 of ander forum.. who fucking cares.
  15. o JA? check the facts before you post 😉 is me ook al eens overkomen hoor
  16. Beste ceesv, ik heb jou nou al 10x verteld dat mijn computer bekend is. Normaalgesproken vragen ze dan een code via telefoon. En dan is het klaar voor altijd. Eventueel vragen ze dan nog een PINcode of vingerafdruk van mijn laptop, maar die telefoon is niet meer nodig. Sat4all (en Saxo) onthoudt simpelweg een vertrouwd (=bekend, niet onbekend) apparaat niet. Misschien wel je telefoon, maar in elk geval niet mijn Windows laptop.
  17. We kwamen ertoe beste @wanderer, omdat er kwijtschelding mogelijk is daar je een te laag inkomen hebt, dus is spaarzaam zijn iets wat je ooit hebt geleerd of nog nooit van gehoord hebt.
  18. mebo870

    Moppen deel 4

    De belangrijkste sport voor de armen is: VOETBAL. 2. De belangrijkste sport voor de techneuten is: BASKETBAL 3. De belangrijkste sport voor militairen is: RUGBY. 4. De belangrijkste sport voor het middle-management is: CRICKET 5. De belangrijkste sport voor het hoger management is: TENNIS. 6. De belangrijkste sport voor corporate executives is: GOLF. De verbazingwekkende conclusie die hieruit getrokken kan worden is: Des te hoger je in de organisatie zit, des te kleiner worden je ballen!! Een logische extrapolatie leert ons dus: Er moeten duizenden politici zijn die knikkeren !!
  19. Ik vraag mij nu af op basis van welke gegevens een website accepteert dat je apparaat "vertrouwd" is/blijft. Bij sat4all is dat kennelijk een cookie die moet blijven staan. Maar een apparaat heeft ook een unieke code. Volgens mij gebruikt Microsoft die voor je Windows. Misschien is het de TPM? Sat4all en Saxo zouden dus via die code kunnen mijn apparaat kunnnen herkennen, dan hebben ze geen cookie nodig. Ik denk dat cookie een verouderde methode zou kunnen zijn.
  20. Dat is een conclusie die jij trekt, maar die onjuist is. Die andere sites kijken niet naar de herkomst van de ingelogde gebruiker, die hebben die beveiliging niet geïmplementeerd. Wanneer iemand anders jouw inloggegevens te pakken heeft en inlogt vanaf een andere computer krijg jij geen melding. Die ene bank en ook deze site hebben ervoor gekozen om jouw wel te melden wanneer er vanaf een onbekende computer wordt ingelogd. Nogmaals, ik gebruik ook (de laatste update) Firefox en heb nergens last van. En nee, deze beveiliging blijft actief en wordt niet uitgeschakeld in het belang van onze leden.
  21. Dat is een Firefox probleem, enkele versies terug is dat ook hier ineens opgedoken bij mijn bank.
  22. De andere websites onthouden wel mijn vertrouwde apparaten. Allleen sat4all en Saxo niet. Ik gedraag mij overal hetzelfde.
  1. Laad meer activiteit


×
×
  • Nieuwe aanmaken...