Ga naar inhoud


(Technisat DIGIT ISIO S) Export en import kanalen


Velderaf

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een tweede Technisat ontvanger gekocht. Ik had er al 1 in de slaapkamer en heb er 1 bijgekocht voor in de woonkamer, aangezien mijn Samsung Smart TV de nieuwe codering van Canaldigitaal niet aan kan.

 

Nu wil ik graag op beide ontvangers dezelfde kanalenlijst geinstalleerd hebben. Dat vind ik wel zo prettig. Bij mijn oude Topfield was er een menuoptie aanwezig om de kanalenlijst te exporteren en importeren. Dit vind ik op de Technisat niet terug.

 

Is er iemand die mij kan vertellen of het mogelijk is de kanalen van dit type ontvanger te exporteren en importeren, en indien dit mogelijk is, hoe ik dat kan doen?

 

Ik heb me al platgezocht op het internet, maar kan over dit onderwerp niets vinden.

 

Bij voorbaat dank voor het antwoord op mijn vraag.

 

Velleke

Link naar reactie
Delen op andere sites


met deze tool zou het kunnen gaan 

maar ook beperkt denk ik 

http://www.seteditfiles.de/SetEditS1/SetEditS1.zip

 

 

 

SetEditS1 1.07

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Het leek mij dat het inderdaad zou moeten kunnen als je het programma zelf niet gebruikt, maar een export doet via het file "ddump" en dan direct in de tweeder receiver laadt via "dbload". (Te vinden in de directory van het programma).

 

De zaak wordt wel geimporteert, maar de volgorde van de kanalen is na import toch anders.

 

In ieder geval bedankt voor de tip :)

aangepast door Velderaf
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb al meerdere Technisat uitvoeringen gehad.

Maar zo gemakkelijk als bij de technisat kan men nergens een lijst bewerken in de receiver met de afstandsbediening.

maar kan je dan ook de settingslijst kopieren van zijn eerste technisat ? naar zijn nieuwe technisat 

dat was de vraag toch .

of weetje een goede settingstool voor zijn ontvanger ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kopieren van de ene naar de andere decoder (ander type) werkt niet.

Heb zelf al eens met een oudere setedit een nieuwere decoder om zeep geholpen.

Deze is gelukkig op coulans basis door Technisat weer tot leven gewekt.

Een goede setedit kan men op de Technisat.de site normaal downloaden voor prive gebruik.

TECHNISAT DIGIDISH 45

ALPS TWIN LNB

TECHNISAT DIGIT ISIO S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...