Ga naar inhoud


lege plekken in zendelijst ziggo


Blommers
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Ik heb een VU+Duo2 met VLI en oscam.

heb daar oa ziggo op staan, maar in de kanalenlijst komen er op verschillende plaatsen een aantal lege pekken met daarvoor een rood prikkertje

daar voorbij gaat de kanaalnummering weer gewoon door.

Hoe krijg ik die lege plekken weg?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Die "lege plekken" zijn genummerde markers zodat je lijst de door Ziggo bedachte kanaalnummers heeft.

Heb je geen behoefte aan die nummering kan je dus die optie op NEE zetten zoals al aangegeven.

dreamboxEDIT heeft ook nog de mogelijkheid om verborgen markers te gebruiken. Nog niets mee gedaan, misschien heb je dan toch de door Ziggo bedachte kanaalnummers, maar heb je geen lege plekken meer?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu wel ziggo bovenaan staan, als ik op de ab op 1 druk krijg ik ook als eerste NPO1, maar als je de zenderlijst zichtbaar maakt, krijg je wel nog de oude kanaalnummers te zien (vierhonderd en nog wat) voor NPO1, is dat ook nog ergens aan te passen dat er dan ook daadwerkelijk nummer 1 komt te staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, ik heb de HD zenders, als ik ziggo bouquet op dreamedit open heb heb, begint deze bovenaan met nr 1 NPO1

Maar als ik op de tv met de ab de zenderlijst open, staan er bij de ziggokanalen andere nummers ergens in de 400

wel gaat hij dus gewoon naar nr1 met NPO1 als ik op de ab 1 indruk, (zie dan wel in de skin het werkelijke kanaalnummer van 400.. staan.)

Nou kan ik op de VU wel de kanaalnummers weglaten, maar is er een mogelijkheid om deze synchroon te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...