Ga naar inhoud


.txt zenderlijst A1 fta flemish dan dutch dan de anderen fta


de mon
Ga naar oplossing Opgelost door Alex1970,

Aanbevolen berichten

Ik ga mijn Sab sky 4900 HD achterlaten in Spanje. De reciever heeft DVB-S2 ,hdmi en scartaansluiting.

Dit ook tov de 2 Vlaamse radio's die dvb-s2 hebben, HD is ook iets beter via scart en SD verdwijnt meer en meer.

.txt is bewerkbaar in Word, dit ook tov mijn TVV zenderlijst erbij . En kan je evtl uitprinten .

Die Google is soms een grote rommelbak ,vervallen zoekertjes,openingsuren en oude zendlijsten.

Ik doe de zenderlijst handmatig in de reciever,ginds heb je ook geen pc. Scannen gaat maar dan moet je toch nog de nieuwe verplaatsen.

De reciever is handig genoeg en heeft weinig signaal nodig . 4 maal op info drukken en daar heb je de 2 signaalbalken van die zender en TP. TVV in de gleuf en speelt.

Een zelfde reviever koop ik dan occas hier zodat ik evtl kan ruilen ginds of zelfs opsturen.

Een usb stick kunt ge vooraan ook plaatsen maar is enkel voor te recorden denk ik.

Dank bij voorbaat.

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Het was ook meer een vraag richting de plaatser en niet richting jou.

 

Misschien moet deze de volgende keer iets meer energie steken in het formuleren van een vraag ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevraagd ,een zenderlijst van Astra 1 fta, BVN tv eerst dan ard zdf en hun extra's zoals zdf neo ,kultur enz. Dan de andere bekende zoals Vox,RTL,tele 5 ,enz. en geen XXX.

Radio's begint dan met Radio 1 & 2 (voorheen RVI) ,dan de Nederlandstalige, dan Duitse Engelse.

Liefst in .txt of text bestand zodat ik wat kan bewerken zoals plaats veranderen.

Ginds leg ik dan copy's ter info. En mijn TVV voeg ik er zelf bij .

Ben zelf niet bekend met settings via de pc.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Download de zenderlijst van Canal Digitaal en/of die van TV Vlaanderen en kopieer en plak de vrij te ontvangen (Free to Air) zenders op volgorde eruit, dan heb je denk ik een aardige lijst.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank ,daar kan ik al mee verder. Is courant met de fta erbij en selecteren  en kopiëren gaat bij deze .pdf . Nog even in mijn MS Word plakken ,bewerken en printen maar.

Ik heb vroeger eens gewerkt met een setting editor via seriële kabel naar een Humax reciever. Bij het type stonden nog wat extra tekens. Niet kennende zit daar iets anders in . En toen was de reciever stuk. Dus wat ik (je) niet ken afblijven.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...