Ga naar inhoud


Mediabestanden in VTI


Andrija
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden VTI geprobeerd. Pracht software. Echter het afspelen van video bestanden van de harde schijf zoals in PLI lukte niet. In PLI speel je bijna alle video's af van blueray tot AVI en Iso bestanden. Is dit inmiddels ook mogelijk in VTI zonder veel poespas. Bij PLI is dit standaard dus zonder enige plugin of zoiets.

Als deze vraag al is gesteld, sorry. Maar weet iemand het antwoord zonder al te technisch te worden?

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Remember het is een sat-kabelontvanger geen medieplayer!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mediaplayer zelfs

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in VTI 11 is de optie voor verschillende players aanwezig

libavi

en

gstreamer

je kunt kiezen in het menu filmlijstweergave

 

Vooralsnog zijn oude, verkeerd aangemaakte, containers uit het internet geplukt natuurlijk nog steeds een probleem.

Maar de meeste, correct aangemaakte, containers zijn bruikbaar om af te spelen per EMC-plugin of VMC-plugin of standaard vanuit de filmlijst met opnames.

Dat is dus geen 100% wegens de uitzonderingen, die ook bij Openpli voorkomen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

in VTI 11 is de optie voor verschillende players aanwezig

libavi

en

gstreamer

je kunt kiezen in het menu filmlijstweergave

 

Vooralsnog zijn oude, verkeerd aangemaakte, containers uit het internet geplukt natuurlijk nog steeds een probleem.

Maar de meeste, correct aangemaakte, containers zijn bruikbaar om af te spelen per EMC-plugin of VMC-plugin of standaard vanuit de filmlijst met opnames.

Dat is dus geen 100% wegens de uitzonderingen, die ook bij Openpli voorkomen.

Ik bedoel op de harde schijf van de box neergezette bestanden van ios,avi, enz enz kun je direct afspelen met PLI. Dit ka(o)n in vroegere versies van VTI niet.

Verder heb ik het niet over streamen of iets dergelijks. Men speelt deze bestanden gewoon af op de box zonder tussenkomst van een player. containers bedoel je film bestand? Welke uitzonderingen zitten er dan op de PLI -nog niet tegengekomen-. Als je in filmlijstmenu onder VTI klikt vind de VTI veel van deze bestanden niet zoals mp4, iso, enz. Dus nogmaals is dit opgelost binnen VTI.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Tot op heden geen Iso kunnen afspelen. Kunnen zelfs niet naar de harde schijf worden geschreven. Daar alleen te zien als een bestand van 4kb. Met DCC2E zijn ze wel te zien maar niet via de box. Zie bij VU dat er meer met deze problemen zitten.

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook als ik een DVD op mijn harde schijf zet herkend en Mediaplayer deze in. Als ik de filebrowser gebruik speelt die wel de vob bestanden. Wat is het probleem. 

Vr.gr. Andre

Bedankt voor je hulp!

Vu Solo 4K  - PLI Develop  :)  LG 55 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...