Ga naar inhoud


Griekenland, mooi vakantieland, zeker


Frans B
Ga naar oplossing Opgelost door Satdorus,

Aanbevolen berichten


De Griekse reders boekten in 2011 een gezamenlijke winst van ruim 14 miljard euro.

 

Hun vermogen is vele malen hoger. Probleem opgelost!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Griekenland, het land waar de gewone burger in de shit zit vanwege de bestuurders (uit heel Europa) en banken.

Het land wat naar de klote is geholpen vanwege hebzucht.

Geloven we in de rest van Europa dat de volgende crisis (en die komt echt wel) ons zal sparen?

Dat we dat kunnen oplossen door slap gezever van onze politici?

Ik ben geen doemdenker maar hoe dit opgelost moet worden weet ik niet.

Het tegen elkaar uitspelen van bevolkingen of bevolking groepen gaat in ieder geval niet helpen.

Dat leidt alleen maar tot oorlogen en daarmee spelen we diezelfde bestuurders en banken recht mee in de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak van het Griekse economische fiasco is wel bekend, wie ze daarbij geholpen heeft is ook bekend.

Een oplossing door leningen te vertrekken werkt contra productief.

"De" Griek komt steeds meer onderwater te staan.

Als je de pech hebt als Griek geboren te worden heb je al meteen een schuld die je met een werkzaam leven niet meer kan aflossen.

Het IMF heeft de oplossing maar de EU landen die in de EU de dienst uitmaken willen er nog niet aan.

Schuld per inwoner valt mee, niet hoger dan elders. Maar ze hebben weinig inkomsten en dat is het probleem.

 

Ze zitten wel op een grote olie/gas bel. Conservatieve schatting van de opbrengsten is €300 miljard in 25 jaar. Maar dat wordt dan wel flink matten met de Turken. Maar de grens zat dan wel goed dicht.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Griekenland, het land waar de gewone burger in de shit zit vanwege de bestuurders (uit heel Europa) en banken.

Het land wat naar de klote is geholpen vanwege hebzucht.

 

Dat proces is echter in eigen land begonnen. Verkeerde partijen, verkeerde politici, verkeerd stemgedrag.

En dat proces liep al lang voor de bankencrisis. Zelfs al ver voor de invoering van de euro. 

We moeten niet te kort van memorie zijn in deze.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

stemgedrag?

Men stemt toch op die je naar de mond praten - en die niet gaan stemmen moeten helemaal hun mond houden.

maar goed... dat men zelf meedoet aan de hebzucht beseft niemand

 

Het land wat naar de klote is geholpen vanwege hebzucht.

aangepast door Tonskidutch

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hier moeten wij ook echt tot 67 doorwerken, of met 40 jaar eruit!

Tevens kunnen wij de reiskosten van woon-werk verkeer helemaal niet bij de belasting opgeven zodat je daar nog iets van terug kan krijgen.  

Nou hier maakt het niet uit, hoe lang je gewerkt hebt.

40 jaar werken, heb ik er al een paar jaar op zitten, maar moet nog zeker 8 jaar doorwerken in de bouw.

En ik kan ook niets aftrekken van de belasting, als ik op en neer rij naar mijn werk.

 

Dus ik kan wel begrijpen, dat je niet meer terug naar Nederland wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...