Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Daar heb ik wel een oplossing voor denk ik.

Ik zie op mijn iPad dat de canal digitaal app geen geluid geeft, als de functie 'geluid uit' aanstaat.

Van onderste rand naar boven swipen, dan krijg je een instellingen menu. Het icoontje is een oranje belletje met een streepje erdoor.

kijk maar eens wat er gebeurt als je op het icoontje drukt terwijl je de app gebruikt.

 

De NPO app geeft wel gewoon geluid als de functie 'geluid uit' aan staat. Dat is best raar eigenlijk.

Het is dus afhankelijk van de app of er wel of niet gekeken wordt naar deze functie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank voor het meedenken jopiesat.

Echter heb ik de functie "geluid uit/aan" wel open staan.

En als ik de zenders stream naar mijn tv heb ik ook wel geluid.

Snap het verders ook niet, want toen de applicatie net in werking was deed alles Het wel.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foutje lag bij mij en niet bij canaldigitaal ☹

Stond een heel klein schakelaartje op mijn iPad verkeerd.

En omdat deze in een hoesje zat, heb ik niet goed gekeken.

Heb dus gewoon geluid via de canal digitaal app.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, er is geen nieuwe versie uitgebracht maar het lijkt erop alsof de 'extra beveiliging' waardoor de melding over "Apparaat is opnieuw gestart, wordt gecontroleerd of is geinfecteerd met malware en werkt om die reden niet" nu niet meer voorkomt!

In ieder geval is de app nu eindelijk weer werkend op mijn Samsung Galaxy S4 Mini (GT-I9195) met Android v4.4.2 (rooted). Helaas nog niet op mijn tablet waar ik nog steeds het scrambled beeld krijg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nu via de App drie zenders bekijken die ik niet via de satelliet kan ontvangen met mijn Basis-pakket : 

 

Brava HD (52), Food Network HD (65),  TV West (73)  

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik downloadde de app uit de appstore. Registreren ging probleemloos. Het kijken naar een, beperkt, aantal kanalen ook. Als de nood aan de man is, is het dus een prima app.

wel heel erg tv verslaaft of zie ik het verkeerd :D  ;)

er zijn nog zo veel leuke andere dingen te doen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

All,

 

Naast het knopje probleem op de IPAD waardoor ik ook geen geluid had heb ik nog last van een ander fenomeen.

Ik heb 3 ipads en 3 smartfoons in dit huis. Op alle 6 de APP gezet. Natuurlijk max 4 te gebruiken. Maar op geen van de 4 actieve

apparaten krijg ik Nederland 1 via de Chromecast beeld. Wel NED1 op het device maar geen NED1 via chromcast. Ik blijf in beeld dat 'Canal Digitaal' zien inclusief

soort van scrollende balk onderin. Maar geen beeld. Als ik het casten stop, poef meteen beeld op de IPAD of smartfoon. Als ik tijdens de poging tot casten een ander kanaal kies, NED2 of NED3 of RTL4 of National GEO.. krijg ik vrij snel beeld.

 

Heeft iemand anders dit fenomeen ook? Resume, alle kanalen vanuit het Familiy pakket werken vanaf een ipad/smartfoon naar chromecast, behalve NED1..

 

Cheers,

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een ander 'grappig' puntje:

Iemand al eens op Films & Series gedrukt via het menu? En dan door naar FILM1 en dan door naar FILMS?

Ik kon de afgelopen pakweg 3 weken meerdere films afspelen. Bijna overal stond GRATIS, dus 5 Star Trek films kunnen kijken, mijn dochter Mockingjay 2 en mijn echtgenote de serie The Fall season 3.

 

Sinds eind vorige week echter vanuit het niets helemaal niet meer mogelijk.  Krijg (P303) Je kunt geen video's afspelen van deze aanbieder.

Dat is een andere melding dat dat ik geen FILM1 abbo heb, die melding stond bij diverse films in het rood aangegeven.

 

De tekst GRATIS staat nog her en der maar niks werkt meer. Ik ga ervanuit dat we gewoon mazzel hebben gehad maar vreemd is het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord van Canal Digitaal:

 

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat het casten van NPO1 via de chromecast problemen oplevert.
Deze problematiek is inderdaad bij ons bekend wij streven ernaar om bij de volgende update van onze app deze bug opgelost te hebben.
Onze excuses voor het ongemak.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
 

tja...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...