Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

**edit**

HBO was een optioneel pakket; dus die optie kunnen ze nu ook niet meer aanrekenen...

Tenzij je het Toppakket had.

 

Kent iemand ook de app van KPN TV en zo ja, is er dan een meerwaarde voor het gebruiken van de CD app,

met name andere zenders bij de respectievelijke basispakketten?

De KPN iTV app kan al helemaal niet met de Chromecast werken.

Diverse zenders, video on demand en afspelen van je opnames werkt alleen in je thuisnetwerk.

Een ev. voordeel: Ander zenderpakket met bijv. BBC First, BBC One, BBC Two e.a.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op woensdag 21 februari biedt CanalDigitaal een update aan voor de interactieve HD-ontvanger MZ-101, de interactieve HD-recorder MP-201, de CanalDigitaal TV App en de webversie van de app.

 

 

De CanalDigitaal TV App vindt u in de Google Play-store of de App-store en is gratis te downloaden. De webversie van de app vindt u op http://livetv.canaldigitaal.nl/.

 

Met deze update wordt o.a. de stabiliteit van de app verbeterd.

 

Toegevoegde functionaliteiten:

• Als u nu een stream afspeelt maar toegang tot het netwerk verliest zal een laadindicatiesymbool in beeld verschijnen (‘spinner-symbool’). Als de verbinding met het netwerk niet binnen 20 seconden hersteld kan worden krijgt u de melding ‘Onvoldoende bandbreedte/netwerksnelheid beschikbaar’.
• In de app wordt een indicatie toegevoegd die aangeeft hoeveel verbindingssnelheid u als gebruiker op dat moment tot uw beschikking heeft.
• Het overzicht ‘Nu op TV’ wordt toegevoegd aan de app.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord van Canal Digitaal:

 

Hartelijk dank voor uw email.

 

U geeft aan dat het casten van NPO1 via de chromecast problemen oplevert.

Deze problematiek is inderdaad bij ons bekend wij streven ernaar om bij de volgende update van onze app deze bug opgelost te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

 

tja...

 

 

Er is gisteren/vandaag een nieuwe update uitgekomen van de App, maar NPO1 is nog steeds niet te bekijken via ChromeCast..... Hoeveel updates zou het duren voordat men het oplost ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL-Z is nu ook toegevoegd.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal mooi zijn als Canal Digitaal de internet zenders RTL Telekids en RTL Crime ook aan de app toevoegen.

Dan kunnen abonnees die geen M7 MZ101 of 201 hebben deze 2 zenders ook bekijken.

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Vanaf vandaag ook te zien op de app 192 TV, RTL Crime en Telekids, en UP.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...