Ga naar inhoud


Oplossing voor M7 / Philips decoders die vastlopen.


Johan45

Aanbevolen berichten

3x DSR7141 waren al handmatig ingesteld op 1080i maar bleven toch vastlopen zie mijn bericht #10. Na de update van 13 december op alle 3 de ontvangers geen vastlopers meer. Update heeft dus niet alleen de ontvanger op 1080i gezet. Dat stonden ze al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Van de site van CD:

 

Om te zorgen dat het stroomverbruik van de SAT801 minimaal is, heeft de SAT801 een ingebouwde eco-stand. Wanneer je de ontvanger in stand-by zet, geeft deze het eerste half uur nog informatie door op de display. Daarna zal de ontvanger automatisch op de eco-stand overgaan. In deze eco-stand laat de ontvanger niks meer zien op de display en zal het stroomverbruik minimaal zijn. Door het lage verbruik kan de ontvanger constant op de stroom aangesloten blijven. Hierdoor blijft de ontvanger altijd up-to-date.

Als ik mijn ontvanger uitzet en hij staat op de zender(s) RTL7, Veronica of Net5, dan gaat mijn ontvanger na een half uur NIET in de ECO stand staan.

Zet ik de ontvanger dan weer aan, dan vraagt hij mij om een pincode.

Wanneer ik dan op de afstandbediening op de toets "exit" druk komt het TV beeld (van RTL7, Veronica of Net5) weer normaal terug.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...