Ga naar inhoud


Addons voor nederlandse tv en sport


Theo1948

Aanbevolen berichten


Vind het leuk dat je reageerd.

Ik wil je laten weten dat ik nog weinig van deze materie weet.

Ik zal niet de enige zijn Dit is toch een forum waarbij andere mensen wat zoeken en vragen om goede uitleg.

Dat mis ik hier op dit forum het is net of je alles weet.

Reageer je doe het dan goed en uitgebreid zodat de mensen die vragen stellen er wat mee kunnen.

Verwijs naar You tub geef het adres op zodat de mensen daar kunnen kijken.

Ik wil niemand beledigen en hoop zo dat je er wat aan hebt.

Mvg,

 

Theo1948.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt een paar tips die je in principe goed op weg helpen.

Als jij denkt dat wij alles weten heb je het mis.

Om het eea te begrijpen cq werken te krijgen moet ik ook veel lezen en kijken.

Ik zeg het nog maar eens google en youtube kunnen heel verhelderend zijn.

Nog 1 tip in youtube kun je ook zoeken,ik zou zeggen doe het eens en ga wat kijken en lezen.

Mocht je daarna nog vragen hebben kunnen we je misschien wel helpen.

Het is beslist geen onwil maar het is niet anders.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt.Ik wil dit wel even kwijt.Ik zat voorheen ook op dit forum toen ik nog een dreambox had. Toen waren de antwoorden vaak met adressen of als je iemand uit de omgeving was kon je daar naar toe.Dat had ik nu ook stiekem verwacht.

Verder weet ik dat het ook een hobby is voor u. Maar nogmaals hartelijke dank.

Mvg,

 

Theo1948.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Reclame voor handelaren is niet toegestaan op sat4all, daarom mogen er geen adressen genoemd worden.

 

En illegale zaken zijn hier taboe.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergelijkt dingen die niet met elkaar te vergelijken zijn.

 

Meeste van die illegale streams komen uit of via Oost-Europa en daar kan je echt niks aan doen, Het is zoals dweilen met de kraan open...

 

Misschien moeten ze maar eens beginnen met de satshops aan te pakken die open en bloot de Android boxen verkopen met (wat iedereen weet illegale) abbo's. Waar zit Brein en consoorten daar ? Ze sluiten wel websites, maar ze moeten de boxen verbieden waarmee de streams uit de lucht worden geplukt. Ohja, dat gaat niet, want dat brengt geld op :crazy: 

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn jeugd mocht je niet de brommer opvoeren maar je kon wel de spullen kopen.

Koffie shops mogen wel drugs verkopen maar zelf niet inkopen en toch verkoopt men gewoon drugs.

Banken mogen de mensen niet bedonderen en toch gebeurt het.

Als je een liedje maakt je verkoopt de cd dan krijg je geld voor je waar.

Waarom telkens als men een song op de radio draait weer geld beuren.

Als een fietsenmaker jou fiets maakt hoef je toch niet voor elke kilometer dat je fiets hem te betalen.

Mvg,

 

Theo1948.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo aan het escaleren die kodi met zijn addons dat het niet meer lang gaat blijven bestaan vrees ik . Dat is ook zo in verleden met andere dingen geweest . Jammer dat er zo open en bloot overal over geschreven wordt .

 

De ontwikkelaars van Kodi distantiëren zich openlijk van al die "alternatieve" add-ons.

 en clonen (Freetelly en Dokitv)  echter kunnen zij hier ook niets tegen doen het is tenslotte een open source platform.

"fortuna vitrea est"

VU+ Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gratis oplossing als je voldoende hebt aan de NPO zenders is de site van de npo ww.npo.nl/live.
Her en der zijn ok nog wel wat m3u lijsten te vinden, vaak werkt daar meer niet dan wel, het zelfde geld ook voor een aantal kodi add-on waar vaak meer niet werkt dan wel.
Betaald oplossingen zijn er volop te vinden vaak op de zelfde plekken waar ook de ilegale satelliet praktijken worden aangeboden voor alles bestaat een premiun service.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...