Ga naar inhoud


nieuw DM900 UltraHD


youngblood

Aanbevolen berichten

De 8000 werd gemaakt (Ontwikkeld) in Nederland (Son) en is inderdaad een perfecte ontvanger. goeie kwaliteit. Jammer dat ze dan naar China gaan.

heb begrepen met onderdelen van philips medical dus moet wel goed zijn

hier ook geen last draait elke dag al sinds vele jaren

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Test een DM7080 met een Meyer Sound geluidsinstallatie en een Barco DLP projector. En doe die zelfde test met om 't even welk ander toestel. Je moet niet raden welke er bovenuit schiet.

 

Ik kan je test hier helaas niet uitvoeren :grin:

maar ik geloof je meteen.

Over de koptelefoon hoor ik bij de VU+Solo2 nog wel eens een brommetje van de processor, afhankelijk van het beeld dat verwerkt moet worden. Daarentegen heb ik alleen bij mijn Dreamboxen 100% schoon geluid dat zo op de boxen kan. 

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, een aardlus!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle Vu+ Solo2's doen dit. Zet een koptelefoon op en je hoort het verschil tussen een DM en een Vu+(Solo2).

Ik bevestig slechts de bevindingen van  Satelliet hierboven.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil em zeker gewoon weer lekker strak dat nieuwe design van dream. De 520 die ik heb staan is sinds men 8000 de beste receiver die ik al heb staan gehad. Laat gewoon iedereen  doen waar hij zin heeft, ik blijf dreambox fan !! Nu nog een opvolger voor de 8000 met meerdere tunerslots en dan kan de 8000 op welverdiende rust!

 

Grtz

aangepast door stefke
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je denkt dat je dat hoort zal het ook wel zo zijn,

 

of het aan de VU+ ligt of aan jou spannende Thuisinstallatie is puur Off Topic

 

dat je serieus kunt stellen dat het de processor is, bij elke VU+ roept Hoongelach op

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

dat je serieus kunt stellen dat het de processor is, bij elke VU+ roept Hoongelach op

 

Beetje link dat je deze stelling poneert zonder zelf de proef op de som te nemen, zou ik zeggen.

Ik stel uit eigen ervaring vast dat het geluid uit de DM's hier  (meerdere) loupezuiver is, en dat beide Vu+'s  (hoe zeer ook waar voor zijn geld) dat niet zijn.

Waar het ook aan moge liggen.

(En met de Xtrend  heb ik nog slechtere ervaringen)

 

En de constatering dat de DM's tot nu toe het perfect doen op een grotere geluidsinstallatie, lijkt me in ieder geval geen off-topic vaststelling.

 

Verder vind ik jouw commentaar ("hoongelach")  niet echt respectvol. Kom svp met inhoudelijke opmerkingen, maar niet met dit soort kwalificaties.

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...