Ga naar inhoud


Et8500 probleem


Yugo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tripleboy,

 

Bedankt voor jouw reactie. Jouw problemen waren die het zelfde als mijn problemen?

Onder ander, met de slechte drivers kwamen heel problemen mee, er loopt hierover een uitgebreid draadje op het OPENVIX forum, kijk daar maar eens onder ET8500 discussion

Tuner problem on build 4.2.005 aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Waar ik vannacht dus mee zat te worstelen:

Had een update gedaan van de openATV nightly image, van 2 november naar 26 december. (Niet omdat het moest, maar omdat het kon).

Hierna kwam de CI+ module (merk SmardTV) met daarin een HD+ kaart, steeds met de melding dat de receiver geen CI+ ondersteunt.

Heb veel tijd verloren met Oscam gepruts, want ik was even vergeten dat dat niets met de CAM functionaliteit te maken heeft!

 

Daarna nog recente OpenPLi en OpenViX images geprobeerd, ook die ondersteunen CI+ niet.

Terug naar OpenATV van 2 november versie, toen was HD+ natuurlijk weer in orde.

Dankzij de dual boot mogelijkheid, ook die van 12 december geladen, die is ook nog OK.

Dus ergens in de laatste weken is iets beschadigd aan de CI+ ondersteuning.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, de CI+ ondersteuning is opzettelijk verwijderd, zie vandaag in het OpenATV forum:
Originally Posted by Captain
"Wir müssen euch leider mitteilen das wir ab sofort keine CIPLUS Unterstützung mehr Anbieten.
Bedeutet das CIPLus zum Installieren nun vom Feed entfernt wird.
Warum weshalb wieso bitte nicht hinterfragen es ist halt so wie es ist.
Denke es finden sich im Internet genug Alternativen, wie man sich Privat helfen kann.
CI Probleme dürft ihr weiterhin hier gerne Austauschen, bitte aber keine Links zu den Entsprechenden Downloads hier Verlinken diese müssen wir sofort löschen.
Ich bitte um eurer Verständnis, alternative wäre nur openATV zu schließen."

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duidelijk wat problemen met rechten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb het probleem waarschijnlijk opgelost. Zoals Tripleboy heeft gedaan heb ik gisteren de laatste versie van OpenATV op de ET8500 gezet. tot heden geen problemen met de ontvanger. Had iets te maken met drivers etc. Kan je misschien ook proberen.

 

Tripleboy nog bedankt voor je advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan Xtrend, zij maken die drivers, en Openpli gooit ze dan in een nieuwe image net als andere image bouwers, zonder dat eerst een beetje te testen, en dan zijn wij de pineut als deze corrupt/slecht zijn, ondertussen zouden ze hun lesje stilaan geleerd hebben, OPENPLI 5 zal een andere weg inslaan.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...