Ga naar inhoud


X_picons op naam


mebo870

Aanbevolen berichten


Je kan elke Ziggo zender voorzien van een picon die je kan vinden onder de picons by name, al weet ik niet of Ziggo misschien ook zenders heeft die niet te vinden zijn in die .rar file.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Jammer dat ik deze provider picons er niet in krijg.

Ik heb wel een andere piconsprov die het wel doet, maar ik wilde deze een keer proberen.

Ik gebruik de skin Blacksky P HD, daar zijn alle picons aanwezig zowel picon sat, picon crypt, picon prov en

picon cam.

Ik weet ook niet waarom deze het niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke picons helaas is het niet allemaal oké wat Ziggo betreft.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Ziggo picons nagekeken en voor zover ik kan zien kloppen de picons bij de zender, alleen bij de Ziggo event kanalen en de lokale zenders ontbreken de picons, dus daar heb ik de transparant white picons ingezet.

Alleen werken bij mij jammer genoeg niet de provider picons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die provider picons moesten nog een nummer krijgen en zover was ik nog niet.

voorlopig ligt het hier stil, windhoos 10 + al mijn programma's opnieuw aan het installeren.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mebo870,

 

Is het mogelijk als je een keer tijd hebt om ook de sat picons in de nieuwe stijl te maken?

Mijn skin leent zich daarvoor.

In mijn skin kan ik namelijk gebruik maken van picon crypt, picon cam, piconprovider en picon sat.

Bvd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...