Ga naar inhoud


De M7 sat801 en diverse klachten


smartkid

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar maanden deze receiver, maar sinds gisteren kan ik hem niet meer inschakelen met de afstandbediening of het aan/uit knopje op de receiver zelf als hij in de stand-by stand staat. Als ik de stekker eruit trek en vervolgens weer in doe werkt hij weer. Maar dit ritueel herhaalt zich steeds als ik hem in de stand-by stand zet. Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites


1) Naast de SmartCard sleuf het "Reset" knopje met een pen/paperclip enkele seconden indrukken.

2) In het Menu terugzetten naar fabriekinstellingen.

3) Opnieuw installeren.

 

Uit ervaring >> het helpt.

 

Grt,

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Ook aan de M7,

Na installatie ging het wel goed met de HD zenders ned 1,2,3 enz.

Hier gemonteerd een Visiosat 4 Lnb's Astra 1,2,3 en hotbirtd.

Op de Topfield alle vier ontvangst. Geen HD ontvanger.

OP de M7 alleen Astra 1 en 2.

Vraag aan de de deskundige wat gaat hier niet goed.

Alles begon met regelmatig uitval, geen signaal, nu dus hellemaal niets meer over Astra3 en Hotbird.

 

Geth

Alles van waarde is weerloos

 

Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik heb sinds een paar maanden deze receiver, maar sinds gisteren kan ik hem niet meer inschakelen met de afstandbediening of het aan/uit knopje op de receiver zelf als hij in de stand-by stand staat. Als ik de stekker eruit trek en vervolgens weer in doe werkt hij weer. Maar dit ritueel herhaalt zich steeds als ik hem in de stand-by stand zet. Help!

Starterspakket gekocht 28/12. een maand gebruikt zonder problemen. daarna een maand niet thuis geweest. Nu wil ik m weer gebruiken en heb zelfde probleem. Geen enkele reactie op de afstandsbediening. Gereset, nieuwe batterijen erin. niets. De tv werkt nog wel op de afstandsbediening. Led knippert niet ook niet met andere afstandsbedineingen.

 

Lastige is dat ik nu in Zweden ben en het apparaat in NL gekocht heb.

 

Is er een andere methode dan naar NL te reizen en de ontvanger te vervangen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je hem een software update laten doen

dat helpt mischien

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren een reset gedaan. Geen resultaat.

Vanochtend toch nog weer eens getest: hij leeft weer...  Binnenkort weer Pasen ;)
Moet toch een zwakke plek in de SAT801 zijn als ik her en der lees. :(

Leuke bijkomstigheid: gisteren gebeld met de Zwolse Mediamarkt of er internationaal support op zit: NEE. moet je maar naar NL komen.

Toch maar contact opgenomen met Mediamarkt in Zweden: ja, neem kontakt op met je lokale Mediamarkt en verwijs naar mijn naam en neem je NL-aankoopbon mee. Zij kunnen je wel helpen. :D  Er is hoop mocht er weer een probleem optreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...