Ga naar inhoud


hoe foto uit email halen ?


djpetit

Aanbevolen berichten

medesatters,

 

ik heb een email van iemand gekregen met daarin foto's verwerkt. Hoe kan ik nu de foto's uit deze email halen. Op de afbeelding klikken met de rechtermuisknop werkt niet. Ik kan dan alleen de foto kopieren (naar bijv. word). Alleen heb ik daar dus niks aan aangezien ik de foto wil opslaan als bijv. jpg. De foto's zijn nl niet in de email opgeslagen als bijlage. Is er toch een manier om deze foto's uit de email te halen ?

 

bvd,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Ik kan dan alleen de foto kopieren (naar bijv. word). Alleen heb ik daar dus niks aan aangezien ik de foto wil opslaan als bijv. jpg.


Naar Paint kopiëren moet dan toch ook gaan?


JJK
Link naar reactie
Delen op andere sites

als die foto niet als attachment is meegestuurd, dan bestaat er een dikke kans dat je html-bericht gekregen hebt waar een link naar de foto in verwerkt zit.

in dat geval zou je die foto in je "temporary" directory van internet explorer moeten terugvinden, onder één of andere exotische naam.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...