Ga naar inhoud


KPN test nieuwe antenne


robtopf

Aanbevolen berichten

Per e-mail ben ik door KPN benadert of ik mogelijk wil meewerken als tester voor een nieuwe antenne. Heb een kort vragenformuliertje ingevuld en kreeg bericht terug dat zij binnen ca. 2 weken beslissen of ik mee mag/kan doen en sturen zij de test antenne.

Ik woon in Hellevoetsluis, waar, naar zeggen van KPN, Digitenne niet goed is te ontvangen, maar waar ik al meer dan een jaar redelijk tot goede ontvangst heb.

Zijn er mogelijk nog meer forumleden uitgenodigd ?

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: robtopf
Per e-mail ben ik door KPN benadert of ik mogelijk wil meewerken als tester voor een nieuwe antenne. Heb een kort vragenformuliertje ingevuld en kreeg bericht terug dat zij binnen ca. 2 weken beslissen of ik mee mag/kan doen en sturen zij de test antenne.
Ik woon in Hellevoetsluis, waar, naar zeggen van KPN, Digitenne niet goed is te ontvangen, maar waar ik al meer dan een jaar redelijk tot goede ontvangst heb.
Zijn er mogelijk nog meer forumleden uitgenodigd ?


DIT IS HET ORIGINELE BERICHT

Test de nieuwe Digitenne antenne bij je thuis!

Geachte heer/mevrouw ..................... ,

Zou u ons willen helpen Digitenne verder te verbeteren?

De meeste Digitenne kijkers ervaren een prima ontvangst van het tv-signaal, maar
op sommige locaties kan de ontvangstkwaliteit minder zijn. Onze researchafdeling is continu bezig om de producten en diensten te verbeteren en heeft een nieuwe antenne ontwikkeld, die voor verbeterde ontvangst moet zorgen.

Om onze producten zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen, zijn we op zoek naar klanten, die de nieuwe antenne thuis willen testen. Uw bevindingen gebruiken we om de antenne nog beter te maken.

Ervaart u weleens storing met Digitenne en wilt u meehelpen deze op te lossen?
Meldt u zich dan aan vóór 28 november aanstaande. Vul de korte vragenlijst in en wellicht wordt u geselecteerd als tester. We hebben slechts een beperkt aantal antennes tot onze beschikking, dus reageer snel.

Klik hier om naar de vragenlijst te gaan

KPN

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep, ik ook. Ik heb het formuliertje ook ingevuld.

 

Ontvangst hangt hier van de antenne af. De buitenantenne, bovenop een paal op het dak, daarmee heb ik zelden tot regelmatig blokjes. Hangt van de zender, condities en de ontvanger af. En de definitie van "zelden/regelmatig". Met een binnenantenne of zelfs een buitenantenne op normale hoogte heb ik niet eens altijd alle muxen.

 

Foto van mijn buitenantenne: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/galleries/1673362/Funke_DSC300_op_het_dak_KPN_bu

 

Maar als je het KPN zelf zou vragen zou zo'n hoge antenne niet nodig moeten zijn.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Citaat:
Onlangs hebt u een vragenlijst ingevuld om tester te worden van de nieuwe Digitenne antenne. Nogmaals dank hiervoor.

Helaas bent u niet geselecteerd als tester. In uw regio hebben zich meerdere klanten aangemeld en voor de test is het belangrijk dat de nieuwe antenne in verschillende regio’s in Nederland getest wordt.

Uiteraard houdt KPN u wel op de hoogte van de resultaten. U ontvangt deze van ons per e-mail.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Origineel bericht van: wortellica
is er ook al een foto,tjuh van de nieuwe antenne beschikbaar?


Een foto kan je vinden op: http://dvbt4all.nl/digitenne/dsc500/


vind ik de haaienvinnetjes stijlvoller smile


Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

,

 

Ook ik ben niet geselecteerd, maar ik hoop wel dat deze testen een betere antenne gaan opleveren. De kwaliteit van mijn ontvangst zou best nog wel iets beter kunnen.

We wachten maar af waar KPN mee komt.

Robtopf.

 

COPIE VAN KPN BERICHT

Helaas bent u niet geselecteerd als tester. In uw regio hebben zich meerdere klanten aangemeld en voor de test is het belangrijk dat de nieuwe antenne in verschillende regio’s in Nederland getest wordt.

 

Uiteraard houdt KPN u wel op de hoogte van de resultaten. U ontvangt deze van ons per e-mail.

 

 

 

 

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Ontvangst hangt hier van de antenne af. De buitenantenne, bovenop een paal op het dak, daarmee heb ik zelden tot regelmatig blokjes. Hangt van de zender, condities en de ontvanger af. En de definitie van "zelden/regelmatig". Met een binnenantenne of zelfs een buitenantenne op normale hoogte heb ik niet eens altijd alle muxen.

Foto van mijn buitenantenne: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/galleries/1673362/Funke_DSC300_op_het_dak_KPN_bu

Maar als je het KPN zelf zou vragen zou zo'n hoge antenne niet nodig moeten zijn.
Heb je wel eens een passieve richtantenne geprobeerd?


Sorry kan het niet laten:
Origineel bericht van: wortellica
Bedankt voor de link van de foto, ben benieuwd of deze beter is als dan de haaievin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: Alex1970
Heb je wel eens een passieve richtantenne geprobeerd?

Ja. Maar die doet het minder goed omdat ik die niet zo hoog kan/mag zetten.
Waarom niet? Je mast mag 5 meter hoog zijn, zonder dat dat je een bouwvergunning nodig hebt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...