Ga naar inhoud


Hoe kan ik de thor (1w) vinden op mijn schotel? (Hongaarse zenders)


Gast dreambox800hd

Aanbevolen berichten

Gast dreambox800hd

Hallo,

 

Weet er iemand van jullie hoe ik op mijn trial schotel de thor satteliet (5+6) kan vinden of informatie hierover?

 

Het gaat mij om de Hongaarse zenders zoals RTL-Klub Film+ TV2 Hir tv etc etc

 

Zoals ik begrepen heb is UPC verhuisd van de Astra satelliet naar de Thor (1W)

Heb een dreambox 800hd

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je schotel op 1 west zetten inplaats waar je hem nu op heb staan ....

 

Ik weet niet hoe u hem nu heeft staan, hoe is de opstelling etc.

 

Kan je naar 1 west kijken etc etc..

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

aansluiten op het onderwerp,ik heb mijn 80cm schotel met 3 lnb's(achter het schotel gezien)linker lnb hotbirs (snr 80%)midden lnb astra 19,2(snr 95%)and de rechter lnb op astra 28,2 (snr 70%)..ik wil ook thor ontvangen,moet ik echt mijn schotel gaan opnieuw uitrichten of schuiven van de lnb is genoeg?

ik woon in Bergen,Noorwegen..bedankt,

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem me niet kwalik maar ik snap em niet helemaal,als ik al van 13 tot 28 kan ontvangen is het dan niet een kwestie van de rechtste lnb naar links of andersom?als dit onderwerp is al uitgebreid behandeld graag de link...nogmaals bedankt voor je reactie..

 

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heeft niemand het hier over een rotor? De TS vermeld hier niks over en dat lijkt me toch iets wat gewenst is of je wilt alleen thor 1w ontvangen. Moet geen enkel probleem zijn in combinatie met een rotor zeker met usals.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pm, voor sinbad

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...